Mahu tahu tentang gadisBunga?

Kengkawan

What makes your day?

Entry tertunggak 1: Gambar-gambar Pangkor & Taiping. :D

*

gadisbungablog@gmail.com

NI tabung nak beli senapang~

Facebook Share

Showing posts with label lembu merah. Show all posts
Showing posts with label lembu merah. Show all posts

Tuesday, March 1, 2011

Lembu merah




Tak tau la apa yang depa taruk dalam minuman lembu merah ni.

Pagi semalam sesampai je kat opis GB minum setin, makan roti ban ikan bilis Mighty White yang dijamin sedap, dan kopi tongkat ali se mug. Lepas tu terus konsentret keje sampai ke malam.

Sedar-sedar je, sudah pukul 10 malam. Pastu baru tersedar GB tak makan apa-apa langsung selepas brekfes tu.

Penangan lembu merah itu kah?

P/S: Tapi kopi tongkat ali pun GB minum jugak. Jadi, angkara yang mana? Heheh~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...