Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Sunday, September 21, 2014

Di Sini Lahirnya Sebuah Cinta - Part 2

Kite sekarang shoot dari port lain pulak. Dari tepi jalan yang betul-betul dekat dengan orang berarak. Dok kat situ asyik keje syuuuhhhh ke belakang aje... sudahnya gambar yang kita dapat... gitu-gitu ajelah. Sobs! 

Kat situ jugak la gigih tukar lens kat celah-celah kaki orang ramai. Nasib baik tak kena pijak. Hahah!

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

Ok. Kite nak cari port untuk shoot Sukhoi pulak. Mari beredar. Next entry eh!

26 comments:

  1. gambar cantik dan jelas wlupun d celah2 org :-)

    ReplyDelete
  2. saya simpan deep2 suma nya dlm ex disk je...

    ReplyDelete
  3. hahaah..
    dapat jugak gambo pakcik polis garang tu???

    ReplyDelete
  4. cantik semua gambarnya...
    kagum... =)

    ReplyDelete
  5. Aduhaiii..gagah perkasanya abang2 komando tu kan....

    ReplyDelete
  6. Wahhh.. Miss GB.. banyaknya dapat shoot gambar yang best2 masa hari merdeka. Mesti ada terselit keluar dalam tv aritu.. haha.. =D

    ReplyDelete
  7. Salam. Hee sungguh cantik-cantik dan menarik gambar-gambar cik GB di hari kebangsaan itu. *Senyum.

    ReplyDelete
  8. Ramai jejaka yg jadi shoot kamera GB kali ini:)

    ReplyDelete
  9. @Jari Manis haha tq.. terpaksa guna apa yang ada dalam kesempitan tu...

    ReplyDelete
  10. @Anash

    geram tau dengan pakcik tu.. kesian kite kite ni kene marah. huhhu

    ReplyDelete
  11. @Aziela

    bila muka celoreng gitu lagi nampak gagah kan? hahaha

    ReplyDelete
  12. @Kakzakie

    ada yg request kite amik gambo diorng kak. hahaha!!!

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D