Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, March 28, 2014

Harga yang perlu dibayar untuk sebuah benam matahari...

Teh O ais 50 sen. Mengadap sunset. Belakang Subang Skypark.  

Kita teruskan berdoa agar Allah mudahkan operasi Search & Recovery MH370... Amin...

*

Sebenarnya GB rinduuu sangat dengan sunset. Dan sunrise. Dan golden hours. Dan blue hours.

Tapi mana maunye sekarang ni kan.. Kuar pagi balik malam. Nak pacak tripod dah tak sempat. Matahari tu memang la jumpa, tapi time yang dah terpacak atas kepala punya lah. Basking tengah site. Balik office...garing!

Dan proses penggaringan itu berulang setiap hari kecuali kalau hari hujan...

Maka sekarang GB dah bertukar warna. Tanned. Bukan hitam. Tanned. Tapi darker tone punya tanned.

No wonder la bedak Ronasutra GB cepat habis sekarang. Ye lah kan... sapu la banyak mana pun takkan cerah punya...

Sobs!

P/S: Now with a backpack, camera, tripod, sunglasses, (alamak hat tertinggal dalam kete!!!), and sunblock, I'll be away. Dan jangan tanya apa kaitan tajuk dengan entri GB nih. GB kan memang selalu cenggitu. Huhuhu~

18 comments:

  1. Walaupun GB selalu kata tak ada masa nak kejar sunset, tapi akak selalu jeles sebab GB selalu dapat ronda2...hahahahahha. Enjoy the trip, dik.

    ReplyDelete
  2. ok la tu klu tanned.... nampak latin skit

    ReplyDelete
  3. Teh o ois 50 sen,..MURRAHhhhh tu

    Away?..nk ke mana pulak bawak diri nyer tu

    ReplyDelete
  4. gelAS besar tu 50sen saja ...murah

    ReplyDelete
  5. away kejapw je tau. jangan bawak diri lama2. hiks.

    ReplyDelete
  6. sama la kita pun rindukan sunset dan sunrise

    ReplyDelete
  7. @Jari Manis

    Tu la kan? baru nak tanya. Murah giler aa.

    gB murah sebab kau sewa gelas nya aje ke? Air kau buat sendiri? Eh?

    ReplyDelete
  8. tak sangka masih ada lagi teh 'o' ais 50 sen sekarang..

    Selamat bercuti GB! have fun

    ReplyDelete
  9. ada masa terluang jangan lepaskn...grab it GB walsupun kna bsyar...that way you will apreciate it more!!

    ReplyDelete
  10. wah..mesti dah macam beyonce nih..heheh

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D