Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Saturday, January 11, 2014

Tidur yang dipermainkan




Dulu kan, GB jarang mimpi bila tidur memalam. So bila sekali sekala dapat mimpi tu rasa best la pulak.

Tapi sekarang ni boleh kata hampir setiap malam GB mimpi. Mimpi gi keje la, mimpi jenjalan, mimpi kengkawan. Pelik pulak. Kenapa agaknya eh?

Restless sangat ke GB??

P/S: Harini paling banyak update blog. 2 entri kat sana dan satu di sini. Post kat fesbuk pun banyak. Padahal tadi siang gi je site. Isk!

16 comments:

  1. Aikkk...selama ni tak pernah mimpi....?

    Den nak mimpi beli Nissan Serena Hibrid...tak mampu beli....mimpi pun jadi...

    ReplyDelete
  2. Klau mimpi mcm tu ok g jgn mimpi kena kejar hantu ke eeeee mmg penat dan x nyenyak tdo di buatnya

    Klau mimpi d patuk atau d belit ular pun best gak heeee

    ReplyDelete
  3. org kata klu tidur nyenyak mmg senang dapat mimpi... org katalah

    ReplyDelete
  4. Mimpi di patuk atau di belit ular maksudnya ada fitnah mendatang atau anda sedang di sihir..tak best ooo

    ReplyDelete
  5. Best apa mimpi.... seronok.. tak perlu tunggu wayang...

    ReplyDelete
  6. moga mimpi yang baik2 je ya GB..
    :)

    ReplyDelete
  7. bgus laa update blog byk2.. nk bca. hehe

    ReplyDelete
  8. Oh baru tahu ada juga jenis macam tu. Aku pulak setiap malam mesti mimpi. Kalau tak mimpi rasa macam tak tidur pulak.

    ReplyDelete
  9. saya hari2 didatangi mimpi, sampai naik rimas. boleh gitu? hihihih

    ReplyDelete
  10. Suka mimpi yg best
    Jika terjaga.. Mcm nak sambung semula mimpi tu.....

    ReplyDelete
  11. hmm..mungkin banyak sangat berfikir..

    saya kalau tidur jarang x mimpi..ada je.. :)

    ReplyDelete
  12. Mimpi tu buat mengisi masa lapang tidur...kot? Tapi ada yang mimpi sampai ngigau tu...ha, lagi parah!

    ReplyDelete
  13. kalau suemua mimpi yang best2 tak pe la...seronok tu..jangan mimpi sedih dan hantu dah la..hehe

    ReplyDelete
  14. kan best kalau mimpi duit berjuta berterbangan dalam rumah kan GB...

    ReplyDelete
  15. aku pernah mimpi versi tamil tanpa sari kata, jenuh nak pahamkan balik cerita bila terbangun tu

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D