Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, January 1, 2014

Kecepus kecepus je bunga api 2014 GB. Tapi takpe, bunga api di hati lebih besor lagi!

Less than perfect bunga api at Puteri Harbour, last night

Semalam. Tangan terasa gatal. Sebab dah lama tak gi tembak tembak. Pastu mulut pun bersuara kat bebudak opis....

"Sapa nak cari bunga api malam ni???"

*

Dua orang angkat tangan.

Maka lepas makan malam kitorang pun pegi gamble je cari bunga api. Tapi taknak tempat yang jem dan ramai orang. Dan disebabkan tu kitorang try Puteri Harbour.

Orang ramai tapi tak sesak. Ada la tempat nak pacak tripod sambil membayangkan letusannya nanti mungkin gempak sebab kite pacak betul-betul kat tepi tu je. Rupanya alahaiiii.... cenonet kecepash klecepush je bunga apinya. Hahahah!!!

Takpe...

Selamat Tahun Baru 2014.

P/S: I loved 2013 and I know I will love 2014 even more! ;D

13 comments:

  1. cenonet macam tu....pasak kekuda pun boleh kan..takyah bertripod bagai...hahahaha

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru gb...

    semoga 2014 lebih bersinar dari 2013...

    ReplyDelete
  3. pernah pegi sini dulu, tapi waktu siang...xde apa2 yg menarik..hehe klu pegi malam mesti best kan.

    ReplyDelete
  4. Jimat-jimat je bunga apinya ya!

    ReplyDelete
  5. booom...bommmm
    2014 thn yg penuh cabaran

    ReplyDelete
  6. Hepy new year Gb bunga api mesti sinonim dgn thn baru kan. Alahhh umur makin tambah tp status masih bujang camno ni huhuhu kita serupa

    ReplyDelete
  7. Bunga api tu lawa tapi tiang² tu agak mencacatkan suasana.

    ReplyDelete
  8. Akak mimpi GB bersanding di kayangan. Err...jangan lupa jemput tau nanti. 2014 kan..?

    :D

    ReplyDelete
  9. pukul 12 malam,malam th baru..akak dah 2 episod bermimpi...

    ReplyDelete
  10. macam bunyi jawa je bunyi bunga api awak tu..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D