Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Sunday, December 29, 2013

Marah GB, sindir anak menantu orang lain~



GB rasa GB kena marah.

Tapi GB belum lah menantu sapa-sapa lagi. Setakat ni masih solely anak mak ayah. Hehehe.

*

Yang kene  sindir?

Anak menantu orang lain lah!

P/S: Kadang-kadang best jugak kene marah sebab itu tandanya orang care pasal kite. Marah tanda sayang. Eh?? Ye ke? Hehehe...

14 comments:

  1. awan adalah..sangat hitam....berat....ni kat kampung Kedah kaa??

    ReplyDelete
  2. Aku tak pandang awan. Aku pandang padi aje. Bila DZ kata awan berat baru aku pandang awan.

    ReplyDelete
  3. tak nak orang laen CPL jadi mangsa... canner..?!!!

    ReplyDelete
  4. Oh...memang terasa kena marah ke? Syabas. Sangat peka. Eh....jangan marah orang tu. Dia marah GB, tapi berlapik. Betullah, dia sayang GB sebenarnya.

    ReplyDelete
  5. suka lah klu hari hari kena marah? hehe

    ReplyDelete
  6. ada yg marah kerana sayang..TAPI ada jugak yg marah kerana GERAM heee

    ReplyDelete
  7. Gunung Jerai?

    Marah tanda sayang tapi bab marah akak tak suka bab sayang meme le sukeeee...

    ReplyDelete
  8. salam,
    Marah juga tanda menyampah, bengang, sakit hati..

    Jadi, sebelum itu berlaku, saya syorkan cik GB jaga baik-baik harta itelektual iaitu foto-foto rakaman anda yang sgt berkualiti ini. Mungkin yang terbaik ialah meletakkan watermark di bahagian tengah pix (kaburkan) dan bukan di bahagian bawah kerana ia memberi ruang untuk dicrop dan dijadikan milik mereka pula.

    Sekadar cadangan - tak terimapun tak marah...

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D