Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, December 23, 2013

Eh. Another year end?

Burrito Set Meal, KLCC

2013 rasa macam terlalu pantas berlalu.

Azam pun tak sampai separuh terlaksana. Kawen pun belum. Tetibe dah nak 2014 dah?

Aishhh....

Benarlah janji-janji Allah...

P/S: "Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian; Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran." (Surah Al-Asr,Ayat 1-3)

23 comments:

  1. Adakah plan kawen termasuk dalam plan tahun 2013?

    ReplyDelete
  2. azam saya..
    untuk tidak berazam lagi pada awal tahun..

    ngeee......

    ReplyDelete
  3. Dah lama sy stop tanam azam. Setahun skg ni, apalah sgt...

    Mmmm...

    ReplyDelete
  4. As-salam GB..

    betullah GB.. apa2 pun semoga tahun baru ini akan menjadi yang lebih baik untuk kita.. insyaAllah.. take care GB..

    ReplyDelete
  5. entah tak mo berazam.... cuma nak lupa kan barang yg lepas ....

    ReplyDelete
  6. Rajiiinnnn GB berazam. Akak tak ada azam pun. Go with the flow...hehehehe. Tahun depan kawen eh?

    ReplyDelete
  7. Azam bertahun2 di bawak skrg letak azam jangka panjang je...:)

    ReplyDelete
  8. re-azam la kiter pada 2014 nanti yer gB.. hiuhiu

    *yer, plan kawen memang tiap2 tahun pon masuk dlm list :p

    ReplyDelete
  9. seulan rasa seperti seminggu, aehari rasa seperti 1 jam dan setahun rasa sperti sebulan..mmg cepat betul masa berlalu...umur makin meningkat..JM pun belum...bila kita nk kawin ni heeee

    ReplyDelete
  10. Oh no!! nama dish tu seakan-akan mencarut..

    ReplyDelete
  11. nanti da hujuung tahun 2014,
    "Eh, cepatnya dah hujung tahun.."
    kakaka

    -Alien

    ReplyDelete
  12. Saya pun ada soalan yg sama macam t.a.t.a

    Harap dapat jawapannya

    ReplyDelete
  13. hahahaha..komen SudipVSSenduk adalah best!!

    Tahon 2014...saya doakan awak naik pelamin...Aminnnnnnn

    ReplyDelete
  14. azam saya setiap tahun sama je, nak kawen ! masalahnya belum terlaksana jugak wuhuhuhuhu

    ReplyDelete
  15. plan kawin bole sambung tahun tahun depan..amin2

    ReplyDelete
  16. yeap...another year end. masih tak banyak kemajuan tapi jgn putus berusaha

    ReplyDelete
  17. siap wedding card 2014 ni ya... insyA ada yg menunggu tu...

    ReplyDelete
  18. bertambah lagi usia..makin dekat dgn kematian-itulah hakikat,..!!

    ReplyDelete
  19. Awak....lama x jumpa.....bila nak gossip2??

    ReplyDelete
  20. pastu nanti end of 2014 datang,tetiba rasa eh dah end of 2014? cepat sgt masa berlalu kan....byk juga masa yang terbuang....tp tak boleh berpatah balik...huhu

    ReplyDelete
  21. insha Allah tahun 2014..
    tahun yang hepi2 hendaknya :)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D