Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, June 17, 2013

Prelude: Lots of mmuahhh. By the sea. ;D

CPL dan GB. Kalau orang tanya kitorang ni adik beradik ke..kite iyekan aje...

We packed our bags. And hat. And glasses. And sunblock. And smiles as sweet as honey. And lots of stories.

Pergi menuju ke suatu tempat yang sekarang ni hati kitorang dah tertinggal di sana.

*

Juga ada cerita tentang pertunangan yang sempurna. Next-next entri lah GB stori mori yekk...

**

Ini baru prelude.

P/S: Still ada that strange yet nice feeling, especially bila orang tanya cemana kitorang kenal? Hewwww~
P/S2: Kalau kebizian ini berterusan...nampak gaya macam sebulan 4 entri je la yang kuor...hewww..

15 comments:

  1. Assalamualaikum,
    kalooo 4 entri sebulan, bila nak abis citer yang?

    ReplyDelete
  2. angin bayu membawa diri ku...
    sepintas lalu ku terkenang kan mu....

    ReplyDelete
  3. Hahahahaha
    Sama macam anyss punya soklan..
    Bilalaaa nak sampai happy ending citer tu jika
    Sebulan 4x jer....

    ReplyDelete
  4. hew hew hewwwww!!!!!!!

    bukan ewwww ya!!!

    hew hew hewwww!!!

    ReplyDelete
  5. dah tunang? hewhewhew cepat update ! hiks

    ReplyDelete
  6. kembar?? sejibik...

    hehe...

    P/S: jom bantu saya merealisasikan IMPIAN PERKAHWINAN

    ReplyDelete
  7. CPL , akak dah jmpa
    Drsinga, pun akak dah jumpa
    gB tuhhhh....bila laaa akak leh jumpa?
    eh..wujud ke akak nih???
    heheheeh

    ReplyDelete
  8. mcm mana 'kita orang' kenal, adakah statement itu berkaitan pula dengan pertunangan tersebut?

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D