Kengkawan

What makes your day?

Tunggu. GB pasti akan curi sikit masa untuk blogwalk nanti. Sekarang busy sikit ye... :D

*

gadisbungablog@gmail.com. @ http://instagram.com/cikgb

NI tabung nak beli senapang~

Facebook Share

Friday, April 12, 2013

Cinta Jangan Pergi

Caesalpinia pulcherrima


Dulu GB tak percaya pada instinct. Mungkin sebab instinct pun tak kuat. Lagipun takut perasan je lebih. Tapi sekarang GB percaya. Dan GB rasa instinct GB sekarang kuat dan boleh dipercayai, maka sebab tu GB percaya kot.

Hihihi.

Jadi sekarang ni, GB lihat pada lirikan mata, gerak bahasa tubuh, dan senyuman. Diam atau bersuara. Getaran dan nada. InsyaAllah apa yang GB rasa tu betul. Orang suka ke, tak suka ke, buat-buat tak suka ke.

Ehem. GB faham maksud lirikan itu. Jangan buat-buat macam awak tak tahu. Okey?

Optimis tak? Hahaha!

P/S: Sekarang dah jadi follower tegar drama Cinta Jangan Pergi. Dan juga Versus. Oh rindunya waktu berebut TV dengan mak masa Versus musim pertama. GB geng ayah, tapi selalu kene tengok TV kecik dalam bilik sebab mak dah conquer TV besor kat luar yang ada Astro. Hahaha!!!

16 penambah perisa secukup rasa:

Amin A. R said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Tetiba nak nyanyi.... "Dari kerana mataaaa yang mempunyai kuasaaaaa" :p

jarimanis said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

JM juga memerlukan Cinta ahaha tetiba jek

anyss said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Assalamualaikum,
Comeynya munger, mcm tuan yg amik gmbr munger tu je

Mas Zull said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

assalamualaikum GB...mmg bestkan...:)

nasiruddin said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

wah...ingat GB yg alami....cerita rupanya...hehhehehehe

Dr Singa said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

apakah nama bahasa melayu bunga itu..?


wahhhhhh...
dah seribu lebih ahhh follower awak!!!!
syabas bette!!!
mantap!!

the malay male said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jgn tunggu lama2, berterus terang shj

Tihara said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

akak dah lama tak layan tv..bese ske tengok cahnel 393 ajo..nice gambar, i loike :)

Amanina said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

haahha... untung ada 2 tv.
skrg tv dh rosak memang selalu la mngalah dgn ayah

Nieda ramly said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

hati sedang berbunga...

NEKCIK said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Bunga bunga cinta GB?????

Rapunzeel Cikilolo said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

jiwang GB hari ni

:)

BUNDA a.k.a KN said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Assalam dari bunda... dalam hati gadis bunga ada bunga..

Nur-nba said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

Permulaan yang baik... harap ada good news lepas ni.

Telor Power said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

st8 to the point aje....

ermafatiha said...Best Blogger Tips[Reply to comment]Best Blogger Templates

saya pun obses jgak dengan cinta jangan pergi. tapi kenapa ye cerita melayu ni asyik sterotype je. Pasal cinta je. Melampau-lampau sangat kot. Kalau sedih tu, macam perilaku orang yang tidak bertuhan. Huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...