Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the real source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, April 12, 2013

Cinta Jangan Pergi

Caesalpinia pulcherrima


Dulu GB tak percaya pada instinct. Mungkin sebab instinct pun tak kuat. Lagipun takut perasan je lebih. Tapi sekarang GB percaya. Dan GB rasa instinct GB sekarang kuat dan boleh dipercayai, maka sebab tu GB percaya kot.

Hihihi.

Jadi sekarang ni, GB lihat pada lirikan mata, gerak bahasa tubuh, dan senyuman. Diam atau bersuara. Getaran dan nada. InsyaAllah apa yang GB rasa tu betul. Orang suka ke, tak suka ke, buat-buat tak suka ke.

Ehem. GB faham maksud lirikan itu. Jangan buat-buat macam awak tak tahu. Okey?

Optimis tak? Hahaha!

P/S: Sekarang dah jadi follower tegar drama Cinta Jangan Pergi. Dan juga Versus. Oh rindunya waktu berebut TV dengan mak masa Versus musim pertama. GB geng ayah, tapi selalu kene tengok TV kecik dalam bilik sebab mak dah conquer TV besor kat luar yang ada Astro. Hahaha!!!

16 comments:

  1. Tetiba nak nyanyi.... "Dari kerana mataaaa yang mempunyai kuasaaaaa" :p

    ReplyDelete
  2. JM juga memerlukan Cinta ahaha tetiba jek

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    Comeynya munger, mcm tuan yg amik gmbr munger tu je

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum GB...mmg bestkan...:)

    ReplyDelete
  5. wah...ingat GB yg alami....cerita rupanya...hehhehehehe

    ReplyDelete
  6. apakah nama bahasa melayu bunga itu..?


    wahhhhhh...
    dah seribu lebih ahhh follower awak!!!!
    syabas bette!!!
    mantap!!

    ReplyDelete
  7. jgn tunggu lama2, berterus terang shj

    ReplyDelete
  8. akak dah lama tak layan tv..bese ske tengok cahnel 393 ajo..nice gambar, i loike :)

    ReplyDelete
  9. haahha... untung ada 2 tv.
    skrg tv dh rosak memang selalu la mngalah dgn ayah

    ReplyDelete
  10. Assalam dari bunda... dalam hati gadis bunga ada bunga..

    ReplyDelete
  11. Permulaan yang baik... harap ada good news lepas ni.

    ReplyDelete
  12. saya pun obses jgak dengan cinta jangan pergi. tapi kenapa ye cerita melayu ni asyik sterotype je. Pasal cinta je. Melampau-lampau sangat kot. Kalau sedih tu, macam perilaku orang yang tidak bertuhan. Huhu.

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D