Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Sunday, March 24, 2013

Akan Ku Jumpa

Boating at Tasik Chini

Lama dah GB tak taruk lagu hari Ahad kan? Okey lah...minggu ni GB taruk. Lagu ni GB suka sejak jadi OST drama masa bulan Ramdhan beberapa tahun lepas lagi. Mula tu suka sebab suka pelakon dalam cerita ni, lepas tu makin dengar, eh, memang sedap pulak lagu nih. Terus jadik feveret sampai sekarang. Selain tu lirik dia kalau dengar time PMS boleh berjuraian air mata GB. Hahaha!!!




Azfar - Akan Ku Jumpa


Ku mengatur langkahku
Jalan tanpa bayang-bayang mu
Langit dan bumi setia menemani ku
Matahari menyinar tak pernah berpihak pada ku
Ku kepanasan tanpa perlindungan mu

Hari berganti hari aku masih teguh menanti
Hadir diri mu dalam hidup ku ini
Rasa kecewa ada bila kaki kita penat berlari
Namun yakin ku kau kan ku temui

Ku takkan pernah cuba berhenti
Langkah ku mencari cinta
Yang ku tahu hanya tuk diri ku
Kan ku terus cari sampai hujung dunia

Kerna ku tahu akan ku jumpa diri mu
Dan ku kan terus menempuh mimpi-mimpi ku selalu

Ku lihat semua gembira
Bila mengenali erti cinta
Senyuman ku beri hanya duka
Bila ingin teman tuk berbicara

Cinta jangan sembunyi
Mataku ku kabur mencari
Hadirlah dalam hidup ku ini

Cinta jangan engkau pergi
Bila langkah ku cuba
Untuk mengejar diri mu


25 comments:

  1. 1st time dengar lagu ni..dan tak pernah tengok pon cerita ni..hhihihih

    ReplyDelete
  2. Berapa kos naik bot ni GB? Mcm menarik ni

    ReplyDelete
  3. Oh, sy tatau lak lagu pe ni. Kena google pasni.

    ReplyDelete
  4. best citer ni, masih ingat lagi sampai sekarang..

    ReplyDelete
  5. yeahhh aku ku jumpa mu jua hikssss

    ReplyDelete
  6. kalau kena kat kita lagilah berjurai-jurai air mata menitik

    ReplyDelete
  7. salam gb...
    waa cantiknyer tasik chini...
    ader naga tak...hehe
    1st time dengar lagu ni...best ...

    ReplyDelete
  8. Jumpa apa dik
    Oleng2 tak dlm bot?

    ReplyDelete
  9. owh, saya pun pernah boating di sana..seram!! terbayang anaconda ....heheh

    ReplyDelete
  10. insyaAllah kalo dh jodoh akan jumpa jugakk tuu.,aHHks

    ReplyDelete
  11. GB, akakpun suka datang ke sini. tqvm gb.

    ReplyDelete
  12. Pestaim dengaq lagu ni. Cantikla gambaq atas bot kat Tasik Chini tu.

    Your optimism is NOT annoying but it's INSPIRING, dik :)

    ReplyDelete
  13. sungai kecil tu macam sedap je nak memancing...

    ReplyDelete
  14. done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. sedih gak... lirik yg menarik...

    ReplyDelete
  16. Alahai.. Kat ofis tak boleh bukak utube la pulak.. Tak dapat nak dengar.

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum GB..mmg sedap dengar lagu ni...:)

    ReplyDelete
  18. err.. sedang mencari lagu ni. kuang kuang kuang

    ReplyDelete
  19. anda berani...js takut nk naik bot tu...hihi..

    gb jom shoot hot balloon this week..

    ReplyDelete
  20. tunduk! nnti tudung tersangkut ranting...

    ReplyDelete
  21. Lirik lagu ni menyentuh hati.. Akak suka juga lagu ni.

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D