Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Sunday, February 3, 2013

What I've Done

Dak Purple jadik transformers. Barai sampai gini sekali!

PAGI-pagi lagi GB dah pi Aeon Bukit Indah beli Subway buat brekfes. Pastu anto Dak Purple gi tukar minyak itam dengan repair aircond sekali. Kata Ah Mok kene tinggal Dak Purple 3-4 jam je. Ni dah doblas empat puluh enam pagi tak siap lagi. Cooling coil kene ganti. Pastu dia kata Persona ni spesis problem nak pasang balik? Eiii....Sudahnya Ah Mok suruh amik esok. Hu...patah kaki GB.

Patah-patah kaki pun sampai ke Masai sampai ke JPO juga. Hahaha!!!

Oh ye, tolong ingatkan GB pasal nak tulis entri komplen kat Subway esok-esok. Tengkiu..!

*

Sempena hari Dak Purple jadik transformer, meh la GB share klip OST Transformers by Linkin' Park. What I've Done katanya...



Linkin' Park - What I've Done

In this farewell
There’s no blood
There’s no alibi
‘Cause I’ve drawn regret
From the truth
Of a thousand lies

[Pre-Chorus:]
So let mercy come
And wash away
What I’ve done

[Chorus:]
I'll face myself
To cross out what i’ve become
Erase myself
And let go of what i’ve done

Put to rest
What you thought of me
While I clean this slate
With the hands of uncertainty

[Pre-Chorus]

[Chorus]

For what I’ve done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done!!!

[Chorus]

What I’ve done
Forgiving what I’ve done

26 comments:

  1. Sadis juga mcm tu.. menanti dgn penuh ketabahan.. huhu..

    ReplyDelete
  2. Komplen apa pulak tu GB? Harap Dak Purple boleh siap cepat.. susah juga kalau nak bergerak ke mana2..

    ReplyDelete
  3. melayang RM..~naik bas la GB leh jadi watson nyambek lagi hehehe

    ReplyDelete
  4. tulis entri komplen kat Subway...

    *dah. aku dah ingatkan. hehehe

    ReplyDelete
  5. Bebaik, kang ada tikus melompat keluar. hahaha

    ReplyDelete
  6. sesekali...keta pun nak dimaja2 jugak..services sini,sana...tukar itu,ini..

    ReplyDelete
  7. maaf tanya.
    Ni anak kak zakie purvit ke?

    ReplyDelete
  8. Pesal dgn SUbway tu?

    cepat ceritakan....

    ReplyDelete
  9. Apa kabar GB?
    Moga gembiran hendaknya.

    ReplyDelete
  10. Den bab2 ekon ni lomah tul lah....mahal kos nya ooooo

    ReplyDelete
  11. sah
    tak buat service aircon le nih.
    (berdasarkan pengalaman...akak pernah jua rasa gini...)
    terbang la rm500++ masa itu..
    huhu


    ReplyDelete
  12. kalau lelaki bujang..keta umpama bini...hermm.

    ReplyDelete
  13. oh..hati turut merasa terluka bila tengok gini..kan..hehe

    ReplyDelete
  14. assalamualaiakum GB...sedih n kesian nyer dak purple kena tahan yer...;)

    ReplyDelete
  15. tokojut den kalo gb ni anak kak zakie!

    haha :D

    gb,kalo pasal ekon, kalau tak rosak pun (nak cek saje) dh mahal upah bukaknya. mmg complicated la skit. tp xkn lah pomen tu ahmok tu xgheti pasang..xpsal2 kena thn wad si purple tu..hehe

    ReplyDelete
  16. Tukar cooling coil sampai lama macam tu ke...?

    ReplyDelete
  17. rajin no ke masai, ada apa2 kah, dengan sapa2 kah? haha

    ReplyDelete
  18. koman betul pomen ko tu...
    bukak tahu..psg tak tahu..
    heh!

    ReplyDelete
  19. sabar.. sabar... ada hikmah & ada yg lebih baik nanti insyA..

    ReplyDelete
  20. Awak...komplen ke Subway esokkkk

    ReplyDelete
  21. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D