Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the real source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, December 12, 2012

A durian a day keeps the craving away

Doyan. Export quality katanya. Memang pun. Sebab nak dibawa terbang ke Abu Dhabi sana. Huhuhu~

P/S: Sebijik durian crepe aje buat GB rasa nak demam, pening dan pusing kepala. Tapi makan doyan 3 bijik, tahan pulak. Steady je siap boleh drive lagi lepas tuh!

31 comments:

  1. Gebusnya durian itu... Menggoda sangat! :)

    ReplyDelete
  2. @Kakcik Nur


    kan mak...?

    kehkeh. macam dah boleh agak siapa yang akan komen dulu. kihkihkih!

    ReplyDelete
  3. gB..
    akak dah kenot eat durian...
    tapi jarang teringin..
    dapat seulas macam tu punya kunin.. cukuplah...

    ReplyDelete
  4. D24 ke Musang King.... marvellous

    ReplyDelete
  5. aku makan je pastu rasa nak demam...
    tapi makan lagi, pastu rasa nak demam....
    tapi makan lagi.... dan lagi...dan lagi....

    ReplyDelete
  6. D24 ke Musang King.... marvellous

    ReplyDelete
  7. Salam GB, Apa kabar?
    Seronok tgk gambar2 GB.
    Durian memang sedap, tapi tulah org tua lgi bahaya mkn durian ni...

    ReplyDelete
  8. last week makan durian jenis tuh... tebal isinya... :)

    ReplyDelete
  9. Tengok warna Dan tekstur je dah tau sedap dan isinya mesti tebal kan.

    Petua man durian bnyk2: lepas mkn takleh minum minuman bergas. Lagi satu, Org tua2 ckp Ada baiknya minum air suam yg dituang dlm kulit durian tu.

    ReplyDelete
  10. bila tengok doreyan ni rasa berdebar2 je hehe







    ReplyDelete
  11. MAybe, penambahan lemak pd whip creame tu bt awak overdose dgn kalori? Heee~

    ReplyDelete
  12. terkelip2 akak nengok isi doyan tuu..
    rasa nak join skali makan!
    Tapi apakan daya yangg..huhu;p

    ReplyDelete
  13. SKRG MUSIM DURIAN CREPE... BOLEH MAKAN SEBIJIK JER... MAKAN BANYAK2 MUAK... TAPI KALAU DUYAN BOLEH MAKAN SAMPAI PUAS... :0

    ReplyDelete
  14. 3 bijik ke 3 ulas????
    Biar betik makan 3 bijik....hehe. pusing kapla :)

    ReplyDelete
  15. Sedap benar ni.. Nak bagi siapa durian ni?

    ReplyDelete
  16. ala... sis lum dapat y betul sedap dan lazat.. pahitttt. pokoknya durian king or IOI ..


    ReplyDelete
  17. baru lepas pekene d24 & musang king
    takde napsu pada durian buat seketika waktu

    ReplyDelete
  18. cantik betul isi buah durian tu...hehe :D

    ReplyDelete
  19. petang ni jugak pergi cari durian.. hehe..

    ReplyDelete
  20. first time makan musang king terus pengsan sbb sedap sangat








    ok, kita tipu..

    ReplyDelete
  21. tetiba tekak terasa durian crepe yg mkn smlm.. sedappp!!

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D