Mahu tahu tentang gadisBunga?

Kengkawan

What makes your day?

Entry tertunggak 1: Pangkor & Taiping. :D
Entry tertunggak 2: Langkawi
Entry tertunggak 3: Kelantan

Blog under renovation. Kelam kabut sikit sana sini.

*

gadisbungablog@gmail.com

NI tabung nak beli senapang~

Facebook Share

Wednesday, December 12, 2012

A durian a day keeps the craving away

Doyan. Export quality katanya. Memang pun. Sebab nak dibawa terbang ke Abu Dhabi sana. Huhuhu~

P/S: Sebijik durian crepe aje buat GB rasa nak demam, pening dan pusing kepala. Tapi makan doyan 3 bijik, tahan pulak. Steady je siap boleh drive lagi lepas tuh!

31 comments:

Kakcik Nur said...

Gebusnya durian itu... Menggoda sangat! :)

gadisBunga™ said...

@Kakcik Nur


kan mak...?

kehkeh. macam dah boleh agak siapa yang akan komen dulu. kihkihkih!

norh said...

yg ori itu lebih baik..ha ha

zie marziah said...

Memang lemaks gebusss itu durian

Aisyah Sakinah said...

gB..
akak dah kenot eat durian...
tapi jarang teringin..
dapat seulas macam tu punya kunin.. cukuplah...

MystoryPic said...

D24 ke Musang King.... marvellous

Nizam.Ariff said...

aku makan je pastu rasa nak demam...
tapi makan lagi, pastu rasa nak demam....
tapi makan lagi.... dan lagi...dan lagi....

MystoryPic said...

D24 ke Musang King.... marvellous

Juhariah Johari said...

Salam GB, Apa kabar?
Seronok tgk gambar2 GB.
Durian memang sedap, tapi tulah org tua lgi bahaya mkn durian ni...

Eyrique Ettiqazz. said...

kuningnya. sedap nye, pos boleh?

sepa said...

last week makan durian jenis tuh... tebal isinya... :)

de engineur said...

Tengok warna Dan tekstur je dah tau sedap dan isinya mesti tebal kan.

Petua man durian bnyk2: lepas mkn takleh minum minuman bergas. Lagi satu, Org tua2 ckp Ada baiknya minum air suam yg dituang dlm kulit durian tu.

CiKPuaNLawA said...

awak... nak durian crepe...

zino said...

bila tengok doreyan ni rasa berdebar2 je hehe







faraherda.razalan said...

MAybe, penambahan lemak pd whip creame tu bt awak overdose dgn kalori? Heee~

Pn Kartini said...

terkelip2 akak nengok isi doyan tuu..
rasa nak join skali makan!
Tapi apakan daya yangg..huhu;p

dwaty said...

SKRG MUSIM DURIAN CREPE... BOLEH MAKAN SEBIJIK JER... MAKAN BANYAK2 MUAK... TAPI KALAU DUYAN BOLEH MAKAN SAMPAI PUAS... :0

~najwa~ said...

3 bijik ke 3 ulas????
Biar betik makan 3 bijik....hehe. pusing kapla :)

Nur-nba said...

Sedap benar ni.. Nak bagi siapa durian ni?

citarasa rinduan said...

ala... sis lum dapat y betul sedap dan lazat.. pahitttt. pokoknya durian king or IOI ..


m.u.l.a.n said...

yezzaaaa.... high 5 kita..!!

kakngah said...

baru lepas pekene d24 & musang king
takde napsu pada durian buat seketika waktu

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

terliur teman... :d

Ayie Abas said...

cantik betul isi buah durian tu...hehe :D

mummy alisha said...

petang ni jugak pergi cari durian.. hehe..

sudipVSsenduk said...

first time makan musang king terus pengsan sbb sedap sangat








ok, kita tipu..

Dinas Aldi said...

Duyan!

I like! :)

AspenMyL said...

awak......

AspenMyL said...

...huhuhu...kita nakkkk

TiranaAduka said...

tapau satu!!

* FAR * said...

tetiba tekak terasa durian crepe yg mkn smlm.. sedappp!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...