Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Tuesday, October 2, 2012

Sorang


Alhamdulillah... :)


P/S: There's something in life that I need to revamp. Listed them all down already.

P/S 2: Tetibe terfikir sorang-sorang. Dah lama jugak GB tak dapat bunga. Huhu. Ngade kan? :p ~

15 comments:

  1. wow....apa no. hp...? nak pinjam hp sat

    ReplyDelete
  2. bokeh kaw kaw tu.hehe nice~

    slmt mlm^^

    ReplyDelete
  3. ini apa yang dapat gua baca dari gambar tu..

    jelas yang kau pegang itu hanya untuk kau lihat tetapi yang kabur didepan itu lah yang perlu kau hadapi.. yang kabur itu reality.. yang jelas itu fantasi..

    ReplyDelete
  4. nama pun dah ada bunga..nak buat apa lagi bunga tu yang..he he

    ReplyDelete
  5. Cantik gambar ni... Sesekali berangan.apa salahnya.. :)

    ReplyDelete
  6. mcm iklan produk la GB yerbaik juga nih

    ReplyDelete
  7. nak mungaaa apa?

    mai pilih.. taik ayam adaaaa
    lariiii

    ReplyDelete
  8. gambar tu... gambar tu canteek giler.!

    :)

    ReplyDelete
  9. gadis bunga nak bunga!
    saya ingat awak jenis rock.. bunga-bunga ni tak main laaa...


    psst..
    kalau awak terjumpa bunga ekor kucing tu...
    nak kirimmmm!!!

    ReplyDelete
  10. err..bunga?
    gambo bunga banyak la
    hehe

    ReplyDelete
  11. awak tu dah sekuntum bunga pun..:)
    tak perlukan 'bunga' lain hehe

    ReplyDelete
  12. tanam la pokok bunga..
    nnti pokok tu hari2 boleh kasi bunga

    ReplyDelete
  13. ok la tu dah lame x dpt bunga.. kite ni x penah dpt bunga pun seumur hidup.. sobbssssssss

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D