Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, October 11, 2012

Sedang mendugakah atau apa?

Leisure Farm, viewed from Clubhouse
ISO 160, F/3.5, S/S 25 sec.

Lama dah eh...

*

GB hampir pasti akan bertukar komitmen (bab keje ye...) dalam waktu-waktu terdekat ni. InsyaAllah. Tapi bukan la bertukar tempat keje...cuma bertukar tempat beroperasi aje... dan fokus lebih kepada satu projek itu sahaja. Satu projek yang ada berbelas fasa lah tapi...

So sekarang tengah pening kepala nak 'serah tangankan' keje-keje dan projek-projek yang melambak yang GB tengah buat ni. Ada beberapa projek yang sayang GB nak 'serah tangan'. Ada jugak yang tak sabar-sabar GB nak 'serah tangankan'. Heheh!

P/S: Kata orang, awal-awal ni jangan menyampah sangat. Takut nanti lain jadinya... Kata orang la.. :)

23 comments:

  1. harap2 org yg terima serahan tugas tuu bagus kan dik .. kalau tidak susah juga ;)

    ReplyDelete
  2. Apa-apa pon, semoga segala urusan kak GB dipermudahkan Amiinn~

    p/s: Kak GB, ada rezeki lebih nnt boleh lah belanja Hajar kan. Hikhik~ ^^

    ReplyDelete
  3. GB..tukar tempat operasi?kemana GB makin jauh ke makin dekat

    ReplyDelete
  4. orang kata kalau kita nyampah sgt nt kita kawen dgn orang tu..hehe, tetiber je..lawa la pic tu..tenang je nampak

    ReplyDelete
  5. Betoi tu. Jangan menyampah sangat. Nanti kan..hehehe.

    ReplyDelete
  6. Wahh saham kamu semakin tinggi, banyak permintaan untuk mengendalikan tugasan di tempat lain pula. Selamat maju jaya. All the best!!

    ReplyDelete
  7. wow... cantiknyer...
    ohsem...ohsem...

    ReplyDelete
  8. dah lama nak serah surat resign... :-(

    ReplyDelete
  9. heehee betul betul jgn menyampah sebab selalu sgt terrrjadi heheh..

    btw what a shot! love the reflection tuuu

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah, kerja banyak, hasilnya nanti juga lebat...

    :-)

    ReplyDelete
  11. cantiknya pic tu ...

    Dik jangan tanggung banyak2 sangat ..... bahagi2kan ....

    ReplyDelete
  12. Uiikkk...keja setengah jalan bg kat org ke....tak pening ke org nanti oooo....

    ReplyDelete
  13. tenamg pandangan :)
    idaman kalbu :)
    segalan dugaan
    pasti berlalu
    kejayaan
    sabar menunggu

    ReplyDelete
  14. jadi projek manager kah?
    tahniah2

    ReplyDelete
  15. Bila translate 'hand-over' ke bahasa melayu macam lain jadinya:)

    ReplyDelete
  16. hand over kahh.. bagi habih2 jangan simpan2 tau.. tak baik kedekutt.. ngee..

    nyampah kat sapa?

    ReplyDelete
  17. Kalau akak kurang suka take over kerja orang... hmmm paling susah bila kena ganti tempat orang bercuti bersalin 3 bulan... adoiiii lama tu.... :(

    ReplyDelete
  18. Kalau akak kurang suka take over kerja orang... hmmm paling susah bila kena ganti tempat orang bercuti bersalin 3 bulan... adoiiii lama tu.... :(

    ReplyDelete
  19. aku tengok gambar tuh jauh lebih lama dari akubaca sketsa kat bawahnya...!

    terpukau... aku terpukau oleh gambar itu. canteeek sangat. :)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D