Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Tuesday, October 16, 2012

Pakai JAR1 pun boleh....


35 comments:

  1. akak ingat apa tadi...no cantekkk...

    ReplyDelete
  2. Kdg2 terfikir..betul ke palsu.
    Sbb ada org yg saje2 je tukar plat no yg cantik ni tau. jgn tak caya..

    ReplyDelete
  3. kelas arr kereta dia mesti mahal nombor dia....^^

    ReplyDelete
  4. saya nak tempah no JAW5... haaa jangan ciplak tau

    ReplyDelete
  5. brape ribu agaknya dia beli nombor tu

    ReplyDelete
  6. Sepatut patutnya no tu nekcik yang pakai..barulah sssyuaaaiii!!!

    ReplyDelete
  7. Ingat iklan syampu masa baca tajuk entry GB ni..hehehe

    ReplyDelete
  8. first time nampak. tapi jari2 kat tangan saya selalu ada..hehehe

    ReplyDelete
  9. alamak....bestnya no plate dia.....

    ReplyDelete
  10. Agak2... berapa yer harga no plat tuu...?

    ReplyDelete
  11. xperla, wak pakey nomor ampat jakk.. ahakkKs

    ReplyDelete
  12. uiyo

    aritu tkezut tgk no plate

    NAJ15

    xsempat amik gambau!

    ReplyDelete
  13. i ingat plet yg u tel us tu..
    terkejut kan dapat tau i read blog gossip :D

    ReplyDelete
  14. confirmmmmm....harga no lebih mahal dari harga kreta

    ReplyDelete
  15. Bila masa GB ke istana? Wah.. dah main masuk istana dah..

    ReplyDelete
  16. nasib baik die tak letak skali gmbr jari kat plat tu..hehehe ni area jb jek kan..ok, kalau akak nmpk ni kat jb, akak terus ingat kat GB:)

    ReplyDelete
  17. J1 J2 J4 J5

    Sume kerabat jhor punya.

    J3
    Sorang tokeh cina melaka punya. Dapat pon lepas 2-2 pihak fight gile2. In terms sapa snggup bayar mahal of cos.

    Dasat gak org yg suka main no ni kan..

    ReplyDelete
  18. JARI? hehehe kalakar pun ada.. :)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D