Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, October 15, 2012

Blur

Putrajaya

Masuk ofis pagi ni dan tengok list sepanjang-panjang kertas A4 menunggu untuk disetelkan.

Tapi blur jap.

Sebab dah masuk hari ketiga GB kena migrain yang teruk jugak nih. Tak tau sebab apa. Sebab makan kacang pistachio haritu kah? Atau sebab makan ikan bilis kah? Atau sebab mandi  hujan kah?

Atau sebab lain?

P/S: Saat ni baru la terasa alangkah nikmatnya sihat itu...

26 comments:

  1. nak period pon boleh sebabkan migraine tau!!

    saya nampak dua orang anak saya!!!

    ReplyDelete
  2. gB...
    Akak tau u pening pasal apa...
    U masih tak cakap 'miss u' pd dia....
    U kena luahkan... Nanti pening u hilang....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Mak nampak 3 orang budak di sebelah sana. Balik KL tak bagitahu pun! :(

    ReplyDelete
  5. as salam,

    masa sihat sebelum sakit..
    memang nikmat sangat sihat tu..syukur alhamdulillah, moga GB cepat sembuh.take care

    ReplyDelete
  6. as salam,

    masa sihat sebelum sakit..
    memang nikmat sangat sihat tu..syukur alhamdulillah, moga GB cepat sembuh.take care

    ReplyDelete
  7. siapa pulak yang tinggalkan beg yang mahal2 tu ..

    ReplyDelete
  8. pssst lawa hand bag biru tu hehehhehe

    ReplyDelete
  9. tgk gmbr ni terus teringat cerita sepet.. waktu orked ngan cina sepet tu duduk kat atas titi mcm titi ni la tp lagi pnjg. Yasmin selalu buat penggambaran kat lokasi tu sampai skrg tertanya2 kat mana lokasi tu?

    ReplyDelete
  10. mgkn stress? bebanan kerja? moga perbanyakkan waktu rehat.

    =(

    ReplyDelete
  11. semoga cepat sembuh
    banyak2 minum air putih

    ReplyDelete
  12. Salam kenal dan follow...nice pic u have...minat ngan fotografi juga...(^__^)

    ReplyDelete
  13. tgk tempat ni mcm kat puteri harbour je..

    ReplyDelete
  14. ni mesti kat taman botani putrajaya kan?

    next week, I will go there !

    ReplyDelete
  15. cantik beg biru tu...hihi

    semoga gb cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  16. bahahahhaa..lepas baca komen akak singa, terus cari anak beliau dua org tu dlm gambar..:)

    ReplyDelete
  17. assalammualaikum gb,

    lama tak jengok sini..byk citer dah terlepas..hehe sejak kebelakangan ini akak pun agak blur jugak..moga gb cepat sembuh

    ReplyDelete
  18. sy dulu ada migrain jugak..skang dah takde lg..alhamdulillah :))

    ReplyDelete
  19. makan ikan bilis blh migrain ek GB?

    ReplyDelete
  20. bila migrain aku makan panadol. tak kebah jugak, aspirin. :)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D