Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, October 17, 2012

Aiskrim cempedak (Updated)

Aiskrim cempedak, complimentary with stimbot buffet (grill pun boleh...) Restoren Lagi Best, Ulu Tiram, Johor.
RM19.90 je per pax.

P/S: Eskrem tuh? Sedap wehhh...!!! Ada cebisan-cebisan isi cempedak yang yummm....!

31 comments:

  1. ingatkan aisrkim tu $19.90... humangaih, hehe

    ReplyDelete
  2. tak pernah makan lagi eskrem cempedak..

    ReplyDelete
  3. rsa cempedak??? errmmm...cmna rasa..heheh

    ReplyDelete
  4. Takder cawangan restoren tu kat bangi ka? KL ka?

    ReplyDelete
  5. eskrim potong! mmg sedappp..


    apesal sy yg duk johor dh lama x penah tau ada restoren sedap-sedap kt johor nih hehe

    ReplyDelete
  6. cempedak i like! ulu tiram jauh tak

    ReplyDelete
  7. Boleh kakak tak pernah rasa. Kalau durian adalah..

    ReplyDelete
  8. Sedapnya,baru tahu ada aiskrim cempedak.

    ReplyDelete
  9. sedap dak? aku tak berapa suka cempedak. cucuq cempedak tu pn aku makan tepung dgn bijik ja. hahaha

    ReplyDelete
  10. Boleh le ramai2 kita pergi hujung tahun nanti...:)

    ReplyDelete
  11. i terasa maps tu untuk i :D
    Thanks!

    ReplyDelete
  12. lepas ni sen la pulak maps nasi ambeng ;)

    ReplyDelete
  13. Kecik2 dulu suka sangat beli aiskirim potong perisa cempedak ni. Dulu baru 20sen.

    ReplyDelete
  14. aiskrim potong ni sedap, kan..

    tak pernah lagi makan perisa cempedak ni.. Dapat berapa ketul dengan harga macam tu ehh...

    ReplyDelete
  15. Tak suka eskrem.
    Tapi teringin nak rasa ;D

    ReplyDelete
  16. sebut eskrem cempedak..duk byg eskrem bulat2 mcm isi buah cempedak....

    ReplyDelete
  17. Saya nak carik icecream sukun! bahaha

    ReplyDelete
  18. nampak RM 19.90. ingat harga aiskrim tu yang 19.90

    ReplyDelete
  19. makan yg ni tak kena getah...kan GB.

    ReplyDelete
  20. kejap. nak tanya. eskrem tuh ada dijual kat luar, tak.?!

    ReplyDelete
  21. assalam GB..aiskrim yang acik suka ni..sedap

    ReplyDelete
  22. pertama kali dgr perisa cempedak dijadikan masuk kedlm eskrem

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D