Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, September 26, 2012

Tanjung Langsat yang kelabu


Kadang tu kita ada banyakkkk sangat benda nak cakap, nak tanya...tapi bila ada peluang tetibe kita tak reti nak cakap pulak. Diam. Kelu.

Kalau cakap pun tahape-hape benda yang dicakapkan.

Itu la GB.

Nape ek?

*

Ape kene mengena dengan tajuk ntah? Hahaha!

P/S: Weather report. JB hujan lebat semalam sampai la ke pagi ni. Cane nak masuk site ntah ler...huhuhu~

22 comments:

  1. wuuhuuuuuuuuu !!

    dah jumpa tanjung langsat !!
    tanjung piai bila!!?

    ReplyDelete
  2. dah hujan lebat hilanglah jerebu tu kan?

    ReplyDelete
  3. biasa lah kan selalu jugak terjadi mcm tu hehehe... btw mcm biasa gambar sgt menawan hati!

    ReplyDelete
  4. melaka pon berhujan sampai ke pagi ni mengakibatkan lambat masuk opis sbb jem. huh

    ReplyDelete
  5. pernah pergi ke tg.langsat, itupun sebab 'tersesat' terus je jalan sampai hujung,

    ReplyDelete
  6. maknanya dikk
    berdiam lebih baik dari bercakap ;)

    cantikkkkkkkkkknyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  7. kadang2 nak jugak berborak kan :)

    ReplyDelete
  8. wak rasa2 maksudnyerr X serasi laa tuuu.. harhar2

    ReplyDelete
  9. Kelabu asap saja... Camera trick ni

    ReplyDelete
  10. lebatkabn ujan pg td...nak bgn pn mcm malas je...

    ReplyDelete
  11. Pagi ini akak gi kerja merempit dalam hujan... Kelabu tu menjadikan gambar semakin cantik.

    ReplyDelete
  12. Subhanallah cantiknya pemandangan ciptaan Allah. Syahdu gitu...

    ReplyDelete
  13. hujan2 pun kena gi site ker?
    kena pakai selipar lah cenggitu...

    ReplyDelete
  14. kelabu salah satu warna feveret kak ana...ngee..

    ReplyDelete
  15. sama la fid hujan aku nie di sri iskandar..

    ReplyDelete
  16. xyah la masuk site...pi tidoq pi :p

    ReplyDelete
  17. yelah kadang2 kelu lidah utk berkata2...^^

    tetap cantik kelabu itu..

    ReplyDelete
  18. mohon postkan gambar2 di tg.langsat dgn banyaknya....


    (rindu siyot dgn tmpt ni)

    ReplyDelete
  19. Masih ada simptom gugup? Uisshhh susah ni nak ajak dating! Ahaks!

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D