Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Sunday, September 23, 2012

Saya rindu orang di sana

Tanjung Langsat, Pasir Gudang, Johor
Harini mereka bergathering di sana.

Saya jeles.

Sobs!

P/S: Takpe. Nanti kite buat la gathering kite-kite ni Johor nih pulak....huhuhu~

13 comments:

  1. setuju..
    kita ajak org kl pula turun jb

    ReplyDelete
  2. kita singgah restoran CR dan serang rumah GB ..

    ReplyDelete
  3. Lain kali akak nak join gathering ni, itupun kalau dijemput. Sob3

    ReplyDelete
  4. join lah mcm ni (boleh turun johor lagi hihihi)

    GB rasanya itu lah keedai yg jual mee bandung yg BEST di sekitar pasir gudang(rasanya tak ada yg boleh celen lagi)

    ni mesti ambil sudut dari jeti kan Tg.Langsatkan

    ReplyDelete
  5. morninggggg...
    :)

    bila nak balik kllllllllllllllll!!

    ReplyDelete
  6. Johor kat mana ni... saya pernah pergi Tanjung Piai (betul ke ejaan tu??)

    ReplyDelete
  7. awat tak leh mai darling...


    p/s: oo veritas.. hubby akak dulu di veritas...Mohd Zamberi Kusa...David apa khabar???heeeeee...

    ReplyDelete
  8. rindu GB jugak...sbb tu dapat mengacau dpagi hari ni...

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D