Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, September 20, 2012

Negosiasi

Emilia sonchifolia


Proses negosiasi sedang berlaku.

GB sengih je sebab GB dah 'ter'tahu.

Tapi takut jugak kalau sengih sekarang, later-later atas kepala batu juga ada taruk...!

Ahahah!

P/S: Ya Allah Ya Tuhan kami, murahkanlah rezeki kami dengan jalan yang Kau redhai, dan mohon janganlah Kau palingkan hati kami dari mensyukuri segala nikmatMu. Amin...

P/S 2: Sebenarnya GB tengah geram separuh mati. Tapi takpe. Abaikan. Eheheh...!

15 comments:

  1. nama melayu dia ape awak...

    geram kenapa...

    ReplyDelete
  2. nama melayu dia.. bunga yang pepel-pepel kat tepi pagar

    ReplyDelete
  3. buruk tau english word di translate bulat2...macam bahasa indon..hahahaha

    ReplyDelete
  4. Negotiation utk tender ke?

    Hee... bunga tu rumput yg selalu kacau pasu bunga kakak. Adik kata mama buang bunga lavender hihi...

    ReplyDelete
  5. Apa yg geram sangat tu gB..bawak2 bersabar yee..

    ReplyDelete
  6. negosiasi menetapkan kadar hantaran kah ?

    ReplyDelete
  7. sekali pandang mcm tak cantik rumput nih..tapi bila di tenung2 ada terserlah kecantikan nya...dok gitu GB??hik3

    ReplyDelete
  8. gb ni ambik gambor bunga rumput pun lawo.
    jeles tau..

    :p



    .

    ReplyDelete
  9. saya geram sepenuh hati...sebab semua pic yg GB ambik comelllll

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D