Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, September 5, 2012

Hipokrit


Harsh kan perkataan tu?

44 comments:

  1. saya pernah baca sambil angkat tangan kanan ke paras dada dan baca Hippocratic Oath !

    ReplyDelete
  2. abah saya pernah tershashul kat supermarket, nak cari conditioner, ditanya mana 'hipokrit'? hehehe...so skrg ni selalu la dok mengusik dia, lepas syampu rambut ada pakai hipokrit tak? ;p
    **tetiba je bercerita ek**

    ReplyDelete
  3. bergantung pada cara penyampaian =)

    ReplyDelete
  4. kadang2 saya terpaksa jadi hipokrit..

    ReplyDelete
  5. Rasanya setiap kita pernah terkena dan terpaksa kena jadi hipokrit...

    ReplyDelete
  6. miss GB.. pic ni waktu jerebu kah? ke kabus tebal?

    nak komen gambar taknak komen tajuk.. hohoho.. ;P

    ReplyDelete
  7. ekk.. nak komen gamba juge.. apekah menatang yang timbul itu??

    ReplyDelete
  8. @Elyn

    kalau mcm tu...saya suka pakai hipokrit tau? heheh~

    ReplyDelete
  9. @Queen

    dan bergantung kepada cara siapa yg mendengar waktu tu...

    ReplyDelete
  10. pic area2 danga bay..:)terpulang pada individu.:)

    ReplyDelete
  11. mmg sangat2.....

    tapi lebih suka y lebih lembut dan indah2

    alangkahhh

    ReplyDelete
  12. fuyooo...!!! gambar.! kelassss...!!!. stori sket teknik. :)

    ReplyDelete
  13. akak selalu Hypo jika tarik air lebih2...
    cepat2 kena masuk air...
    apapun mengenai hipo-hypo.. memang bahaya....

    ReplyDelete
  14. cantik pulak gambar tu bila kena ngan kamera mahal... ahak

    ReplyDelete
  15. 0bjek belakang tu nampak cam hippopotamus...

    Makchaq kadang2 pendiam, malu2,sopan santun, maintain...bila dengan bos2 & kawan2 pakchaq (tapi biasanya potpet2 tak berapa nak pemalu) macam tu kira hipokrit ke? tak kot kan...


    ReplyDelete
  16. cantik !

    hipokrit .. x sukeeeeeeeeeeeeeee !

    ReplyDelete
  17. salam ziarah dan persahabatan dari saya..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D