Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, August 1, 2012

Wipe Your Mouth, Keep Your Smile


Alhamdulillah.

Boss banje buffet bukak puasa. Ada kambeng golek okeh! And the price? Unbelievably cheap! RM39.90++ only! Tapi mungkin jugak sebab book untuk ramai-ramai kots...

Klik sini kalau nak tau kat mana okeh! 

P/S: Tapi tak mampu nak membedal semua makanan yang di aim sebab keularsawaan sangat-sangat dah.... :D

11 comments:

  1. buffet untuk berbuka... peeeergh.!!!

    ReplyDelete
  2. mesti tengah berlengkar ........

    ReplyDelete
  3. @Nieda

    tak jugak...tengah sambung pecah kepala kat opis ni... ;D

    ReplyDelete
  4. @the malay male

    betulll...sanggup beratur walau time tu tengah azan. huhuhu~

    ReplyDelete
  5. Tak tau macam mana rasa kambing golek tu.. Tak pernah makan.. Tak berani nak makan sebenarnya... hehh..

    ReplyDelete
  6. @~ Cik Azz ~

    hehe. sedappp....

    saya memang suka kambeng. tak boleh bayangkan kalau saya kene berpantang tetibe nanti. ;D

    ReplyDelete
  7. pehhhh...den ni hah...tak de sape ajak lagik......uhukz...

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D