Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, August 27, 2012

Mabuk darah (Amaran: Pemabuk darah dilarang tengok entri ini)


Mangsa keadaan. Tangan sebelah lagi pun teruk. Mujur takde patah riuk sebab moto dia pun tak bape nak laju masa dia tergolek-golek tadi. Kesian tu kesian jugak, tapi sebab dia pun dah berada di tempat yang dikira salah dalam hal ni, kene la dipertanggungjawabkan.

Sebenarnya GB loya-loya time buat entri ni.

Pape hal pun tengok cemana esok sebab nak setelkan hal kete budak opis GB yang dah dilanggar tuh. Kalau dia muncul untuk setelkan hal ketuk dan cat, kire setel lah. Kalau dia tak muncul esok, GB dah ada cara yang difikirkan...

Nasib baik blog ni ada. Huuu...

P/S: Baru sedor GB takde gambo diri sendiri walau dalam kamera sendiri ataupun henpon sendiri, sebab takde nak tolong amikkan gambo pun. Kesian orang jauh...

22 comments:

  1. kesian pulak tgk mamat ni... tapi kalau salah tetap salah.. malang tak berbau

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Tak de darah pon!
    Takziahlah kat tuan tangan tu...kecian dia, walaupun tak banyak darah tapi tetap pedih jugak tu. esok akan sengal2 badan dek terhentak...

    ReplyDelete
  3. He he..biasala, kamera sendiri jarang ada gambar sendiri..

    ReplyDelete
  4. eeeeeeeee....
    eeewwwwwwww....
    sure sakit tu...
    - u dah warning tapi nak nengok jugak...
    terus tersedu-sedu....
    hahahahahhaha

    ReplyDelete
  5. adat bagi penunggang motorsikal tu

    takpe dia tak nangeskan lagi pun tangan kidal

    ReplyDelete
  6. tak tengok .. tapi terus ke ruangan komen nak ucap selamat hari raya maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  7. Salam ..

    Aiseyy .. terus scroll ke bawah .. Hehe..

    =)

    ReplyDelete
  8. alaaaaa.....

    kacang putte je luka cam tu !!!!


    kerek tak..?!!

    ReplyDelete
  9. Dah balik JB ye...

    Kadang kita berhati-hati tapi org lain buat kita terkena juga.

    ReplyDelete
  10. malang x berbau..mmg nk kena sentiasa berhati2 kan.

    ReplyDelete
  11. Chinta hati acu pun mabuk darah :)

    Selamat Hari Raya GB
    ampun maaf zahir & batin ye :)

    ReplyDelete
  12. sempat juga ambik gambor tu.
    bagus betul Gb nih..



    .

    ReplyDelete
  13. dalam tipon kite ade gambo awak... hehee...

    ReplyDelete
  14. eh ha~
    biasa org yg pegang kamera gamba dia xbyk.. atau tiada..

    ReplyDelete
  15. tangan takdak tatu naga.! budak baik pakai spek agaknya...


    :)

    ReplyDelete
  16. sikit ni pown KA dah mula meloya GB!

    ReplyDelete
  17. sian mamat tu..

    memang GB dalam kamera akan penuh gambar orang lain dari gambar sendiri.. kadang paksa jugak orang amikkan.. hihii..

    ReplyDelete
  18. sian mamat tu..

    memang GB dalam kamera akan penuh gambar orang lain dari gambar sendiri.. kadang paksa jugak orang amikkan.. hihii..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D