Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, August 2, 2012

Entry lepas gian

Buah

Salad

Kambeng

Kuih

Sebenarnya GB rasa blog GB yang satu lagi tu dah terabai...sebab tu GB tetibe taruk 4 helai keping gambo kat sini demi melepaskan gian.

Tapi GB ada satu soalan...

Antara makanan-makanan dalam gambo di atas, yang manakah yang GB tak makan?

Sekian Kesian...

P/S: Gian nak menembak pun ye jugak sebenarnya...

36 comments:

  1. kueh sbb dah hari2 jumpa....kamben tu kena mkn lwn salad
    aduhai dik mata akk x boleh lolap ni,terjaga td jam 11++ sampai ni x boleh tido

    ReplyDelete
  2. Yang mula-mula tu kott... Sebab yg tu sebagai hiasan je, kannn....

    ReplyDelete
  3. eh. ko tak bawak balik buahbuah berukir buat sovenier.?! :)

    ReplyDelete
  4. iftar kt hotel ekk...rasanya kambing panggang tu...haha

    ReplyDelete
  5. keh keh~~bukan semua kamu makan ke?

    ReplyDelete
  6. kambing kut hehe...alahai...seksanya mata menjamu pemandagan kat sini pg2 ni...

    ReplyDelete
  7. Buah!!! cantik sangat nak makan :D

    ReplyDelete
  8. mesti ko tak makan 2 chef tu.. kalau tak sapa nak bakor kambing tu esok...

    ReplyDelete
  9. buah tu la..sayang nak makan siap ukir lawa2 kan.. :)

    ReplyDelete
  10. mesti buah, cantik sgt sampai segan nak makan.. hehehe

    ReplyDelete
  11. ko tak makan bekas makanan tu kan?

    kan?

    ReplyDelete
  12. tembikai tu memang rase nak bawak balik.. nampak cantek n sedap di ngap.. hehhhee..

    ReplyDelete
  13. Buah tu kot..yela cntik sgt kan xsampai hti nk sentuh haha

    ReplyDelete
  14. Rasa2 nya tak der yg pantang..

    Pantang jumpe ada lah...kikikii

    ReplyDelete
  15. Rasa2 nya tak der yg pantang..

    Pantang jumpe ada lah...kikikii

    ReplyDelete
  16. semua x makan sebab snap jerr...hehe

    ReplyDelete
  17. buah kot.. boleh ke makan buah yang ukir2 tu?

    ReplyDelete
  18. kambeng kot....tapi kalau tak makan kambing teramat rugilah

    ReplyDelete
  19. Takkanlah GB nak makan si tukang masak baju putih topi tinggi tuh??

    ReplyDelete
  20. Salam ..

    GB tak makan kambing.. KOMPEM !! hehe ..

    ReplyDelete
  21. sedapnye GB..terliur tgk...bleh mkn puas2 ni..heheh

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D