Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Sunday, July 8, 2012

Sooo near. Yet sooo far. Sampai terbawak ke dalam mimpi tuh. Tapi takpe. Lena jugak tidur GB weekend ni. Dan semalam godek-godek beg, terjumpa sepeket kopi Tenom yang mak Kakcik Seroja bagi. Terubat sikit rindu. Simpan buat brekpes pagi ni. Huuu. Rindu masih tebal tapi...

28 comments:

  1. tergaru2 kepala.. apa kaitan kopi leh jadi pengubat rindu...??? hihihi

    Selamat pagi gB ;-)))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sari yusa ibrahim,

      hahaha!!! Byk point dlm tajuk tu kak. Selamat pagiiii!!

      Delete
  2. salam GB..belajar lah meleraikan rasa rindu he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. acik erna,

      tgh belajar2 ni acik...hehehe...

      Delete
  3. wah mmg terbaik la kopi mak kakcik seroja tu...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jemarisuri,

      haha itulahhh. Kopi tenom ni spesel sebab gb x sakit kepala bila minum. Dan lebihhhh spesel sebab mak kakcik seroja yang bagi.... ;)

      Delete
  4. Ni nak masuk kategori apa ni ehh..? Tajuk entry jadi entry terus... haha..

    Kadang2 serik nak minum kopi sebab susah nak tidur malam.. Kalau tak boleh tidur, macam mana nak dapat mimpi yang indah2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik azz

      haa...ni yg gb nak bagitau ni. Pasal kenapa tajuk entry tetibe jadik entry. Hahaha.

      Next entry gb kabo eh.

      :D

      Delete
  5. Kopi tenom tu ape? Suka jgk minum kopi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. teratak hati

      kopi tenom tu kopi dari sabah bah... :D

      Delete
  6. secawan kopi...segunung rindu...emmmm...

    ReplyDelete
  7. hurmm kali nie sekali lagi akk kurang paham hurmmmmmmmmmmmmmm ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ieda

      takpe. Tak paham takpe kak.

      Saya pun x bape nak paham ni. Hehheh.

      Delete
  8. i pulak dalam keadaan sooo far yet sooooo near..
    sji

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. nizam.ariff

      a'ah. Seb bek ada talipon. Huuu...

      Delete
  10. so near tapi so far tu kita ke? eheh...perasan lak....hihi

    ReplyDelete
  11. layan kopi....aku layan nescafe saje

    ReplyDelete
    Replies
    1. telor power

      aku layan dua2 selagi x buat aku sakit kepala. Huuu..

      Delete
  12. Have anice day.
    kopi aje ke?

    ReplyDelete
  13. (x ckp apa apa tapi mmerhati kan tajuk sambil angkat kening sebelah dan dahi berkerut)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aspen,

      kang terikut dek dak bombom tu kang... :p

      Delete

...kerana komenmu begitu berharga! :D