Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, July 16, 2012

Heliconia rostrata. Dan nasib baik dah menyunset, menyunrise, dan menstartrail puas-puas sebelum ni...

Heliconia rostrata

Sekarang ni tak sempat. Seb bek ada geng dan teman ajak menyunrise dan menyunset sebelum ke sini. Kalau tak mesti GB rasa kempunan.  ;D

Harap-harap masuk je bulan pose karang boleh relax sikit. Huhuhu...


P/S: Soalan best dari member geng wasap. "GB lari ke JB ni ikut boipren ek?"


Postnote:
Menyunset - Mengambik gambo sunset
Menyunrise - Mengambik gambo sunrise
Menstartrail - Mengambik gambo startrail


*Peace. ;D


35 comments:

  1. larik sampai JB..
    jangan lupa pi JPO cari baju raya...

    ReplyDelete
  2. Yang..
    akak duk tercari2 'menyunset, menyunrise, dan menstartrail' lam kamus dewan nihh..huuhuhuh..
    ;)

    ReplyDelete
  3. salam,

    alamak, cunnya gambar ni... ptg ni nak snap gak pokok ni kat dpn rmh tu, tp angle payah sikit, tepi longkang, hehehe... dh nak ke sg. sayong ke?

    ReplyDelete
  4. dari KL menjerit ke JB mengaum la ni...

    ReplyDelete
  5. Ikut boipren? ish ish ish...

    ReplyDelete
  6. Lari ikut bopren ke... Lari tinggalkan bopren, mana satu?

    Ekeke.

    Nak puasa ni,gambo anak bulan satu.... :)

    ReplyDelete
  7. cantik gambar ni. :)

    ReplyDelete
  8. jauhnya merajuk hehe..

    **mmg gambar gb ni yg terbaek utk tatapan js...hihi...(wat perasan sat)...^^

    ReplyDelete
  9. itu ujian org berhijrah... hehee.. pasti ada soksek soksek org..
    :-D

    ReplyDelete
  10. alamak ... fail akk bab2 ayat GB nie ekekek ;)

    ReplyDelete
  11. Larik ikut boipren....pehhh....terbaekk

    ReplyDelete
  12. bunga ni ada di laman etuza ya..memanjang ja tu bunganya unik

    ReplyDelete
  13. ohh cantiknya helicornia...GB dah jd warga JB ke? saya tk tahu citer ni...

    ReplyDelete
  14. Kenapa mesti kita yg nak lari ikut boipren? Bukan boipren ker yg patut lari ikut kita? hahahaha!!

    ReplyDelete
  15. apa jawapan kepada soklan misteri tu?
    hahaha...

    ReplyDelete
  16. merantau @ balik kampung???

    ReplyDelete
  17. cantik.kalau suami RS dia ske amik gambo2 micro..nanti siapkan tertonggeng sana meniarap sini ehehe..

    ReplyDelete
  18. apakah jawapan kepada soalan geng wasap tu? hehehe

    ReplyDelete
  19. gb dah ada boipren?

    tak mo tanya kat wasap..
    nak tanya kat sini..

    heh heh hehhh

    ReplyDelete
  20. meh saya tlg jawab sokalan dr singa tu...BF Gb memang tgh tunggu dia tu, dia jer lom gi jumpa...

    ReplyDelete
  21. awak, khidmat diperlukan di "sana"..heheh..sbb saya malas nak godek google atau buka buku botani cam awak...

    ReplyDelete
  22. yeahh dpt kesempatan mengblogwalking ke sini ") happy read..

    ReplyDelete
  23. Ooo tu nama dia.. makchaq panggil bunga sepit ketam..

    ReplyDelete
  24. ape.... larik ikot boipren....?

    hehehee...

    ReplyDelete
  25. salam GB..wow GB membuat frosa kata baru..english = malay..hehehhe

    ReplyDelete
  26. sedapnya bunyik words baru :)
    GB lari jauhnya ke JB ey :)

    ReplyDelete
  27. Mengahari - Mengambik gambo tengahari... hehehe

    ReplyDelete
  28. rizal budak TESL.
    kagum dgn vocab kak GB haha

    ReplyDelete
  29. ekk? jgn lari2 ni x elok.. main kejar2 tak pe..:)

    ReplyDelete
  30. sebentar lagi bulan Ramadhan,,mari kita tingkatkan ibadah kita.
    follow back....

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D