Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, July 11, 2012

Limau suam kurang manis taknak gula


Semalam masa kitorang seopis dah penat-penat sangap otak segala, turunlah kitorang untuk makan malam....

Sebab tengah weng, GB pun dengan muka kompidennya order limau suam kurang manis taknak gula.

Makcik yang amik order tu dahi dia dah berkerut dah masa menulis order. Pastu bebudak lain gelakkan GB bersungguh-sungguh tanpa was was.

Cis!

P/S: Semalam GB takleh tido. Siyes! Golek-golek pusing-pusing tapi mata takmau lelap. Jadi sapa-sapa yang tetibe GB kacau watsap tetengah malam buta tu...sowee lah ye...huhuhu~

66 comments:

  1. esok ko mintak air suam kurang manis lak eh...

    hehe.




    .

    ReplyDelete
  2. hahahha...manis tang mana nak dikurangkan tu kalau taknak gula? =D

    ReplyDelete
  3. golek golek jangan sampai jatuh katil yaa...


    eh..
    ada katil ke....?

    ReplyDelete
  4. he he... limau suam bagus utk skit tekak n panas badan

    ReplyDelete
  5. Lawaknya.... dah takde gula mana nak datang manisnya..hehehehe

    ReplyDelete
  6. kurang manis tak nak gula? Apekah itu GB hihi

    ReplyDelete
  7. miloaiskurangmanis tak mo try ker???
    keh keh keh

    ReplyDelete
  8. gb minum air jarang lg ok...hehehe

    ReplyDelete
  9. Kalau dah taknak gula tu, memang kompem la tak ada manisnya bukan setakat kurang manis. :)

    ReplyDelete
  10. huhuhuh.... sindrom apakah yang kau sedang lalui beb? kesian....

    ReplyDelete
  11. air wajib akak order bila keluar makan ni gB ;-)))

    ReplyDelete
  12. mesti ada rasa sikit2 masam...x yah gula pun ok jgk:)

    ReplyDelete
  13. ni kalau minum mau berkerut jugak ni hehehhehe

    ReplyDelete
  14. KC pun keliru .. cmna nak buat air tu ye? hehehe.

    ReplyDelete
  15. nasib baik kenkawan perasan.. klu tak pening org yg ambik order tu..

    ReplyDelete
  16. klakar...patutla makcik tu berkerut dahi...sib baik tak cakap limau suam kurang manis tak nak limau n gula...haha

    ReplyDelete
  17. mcm mana tu x dakk gula..erk!?
    eh2 GB ditag http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/07/segmen-jom-tambah-follower-by-sandra.html

    ReplyDelete
  18. GB dah masuk air ker masa order tu kehkehkeh

    TelorPower

    ReplyDelete
  19. ko order minum terlalu teknikal dan komplikated eh... hehehe

    ReplyDelete
  20. dah kurang manis..xnk gula pulak tu...hehe... :)

    ReplyDelete
  21. harus fening makcik tu..

    tapi kak ati rasa berkerut di tekak
    apalah rasa air limau takde gula..masamm sgt!

    ReplyDelete
  22. cuba jogging kat istana abu bakar petang2...insya allah mudah tido di malam hari nanti...takdelah asyik golek sana golek sini...ekekeke

    ReplyDelete
  23. Malam sangat makan sampai mulut cakap tak ikut niat hati...

    ReplyDelete
  24. Org da kata da.....p cepat carik tempurung ngan daun kelapa

    ReplyDelete
  25. sib baik xde no GB..KALAU X SURE KENA KACAU..HUHU..

    ReplyDelete
  26. @Munnafendy

    errr...nak masammmm betul. boleh? ngeee~

    ReplyDelete
  27. @Kesuma Angsana

    bagus kalau order nasik utk makna malam. heheh..

    ReplyDelete
  28. @miloais milo

    miloaiskurangmanis ai buat sendiri. heheh!

    ReplyDelete
  29. @cikceriacorner

    air jarang boleh bagi kurus tak? ngeeee...

    ReplyDelete
  30. @kakcik

    hahaha!!! saya masih terbayangkan muka kompius makcik tu mak!

    ReplyDelete
  31. @makchaq

    kengkawan gelak dulu baru cakap. hahaha!

    ReplyDelete
  32. @lizz

    aha..klau minta cemtu mau tutup kedai terus makcik. hahaha!

    ReplyDelete
  33. @Anonymous

    masuk air gak la walau tak gi mancing. heheh~

    ReplyDelete
  34. @nabilah_2908

    eheheh. saja nak beramah mesra dgn makcik tuuu...ngeeee~

    ReplyDelete
  35. @Daddy Ziyyad

    tepi opis ada joging trek.

    hari2 pasang cita2. kehkeh!

    ReplyDelete
  36. @gadisBunga™

    cisss...aku juga tidak memancing hanya sibuk2 tengok org memancing sahaja hihihihihi

    ReplyDelete
  37. kalau nak aku bantu, ko kena ceritakan segala lubuk hati ko... setuju?

    keh keh keh...

    ReplyDelete
  38. haha kelakar. kawan rizal pernah order Air panas suam. mamak tu pening kepala jugak! haha

    ReplyDelete
  39. @Nizam.Ariff

    lubuk hati aku ni dalam ko tau?

    berapa ko caj sejam untuk sesi mendengar luahan lubuk hati? kahkahkah!!

    ReplyDelete
  40. @Rizal Sadiman

    mamak tu pantut angkat air panas dgn ais kiub sekali. setuju? :p

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D