Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, June 15, 2012

Ragam penyewa

Lagerstroemia speciosa - Bungor

Sebenarnya GB tengah bengang kat penyewa rumah yang tak reti nak jaga rete benda kite macam rete benda sendiri, tapi pada masa yang sama dia nak buat rete kita macam rete dia jugak.


Sewenang-wenang sungguh!


Huh!

P/S: Nak citer lebih-lebih kang hilang lak keayuan GB. Takpe lah, let's have fun for weekend ek.

34 comments:

  1. cerita banyak mana pun GB tetp ayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. acik,

      acik x tgk lagi saya hilang ayu. Hahaha!

      Delete
  2. Aiikkk.. Belum apa2 dah panas ke GB...?? Hehehe...

    Sabar banyak2.. Itu semua rencah kehidupan yang perlu kita lalui jika nak duduk menyewa dengan kawan2...

    p/s: Dah biasa dah lalui semua tu.. Alah bisa, tegal biasa.. Redah je la.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cik azz,

      eh tak...ni kes lain. Kes penyewa umah... Saya belum pindah jb lagi... :)

      Delete
  3. ooo..problem jiran, dia tak sedar tu..tapi lawa la kaler bunga ni..bese jumpe hok color pink :)

    ReplyDelete
  4. ni ke penyewa yg nak ' dihalau keluar' tu?

    ReplyDelete
  5. masalah org macam tu sebenarnya. tak meletak diri di tempat orang.

    ReplyDelete
  6. bengang2 pun gambar lawa gak hhehehehhe

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum,
    Hu huhu daku mengalaminya selama bertahun2. Jahanam harta benda kita memasing wat tak tahu, tak mengaku...

    ReplyDelete
  8. Alamakkk...gB marah laaa..takott kakain tau...
    Sabar yeee...control ayu..control ayu...baru la jelita...

    ReplyDelete
  9. nasib baik penyewa js skrg ni dh ok kalau yg dulu mmg pening kepala js...hihi

    ***gb jom dtg shoot bunga time floria nti on 30.6 hingga 7.7.2012..mesti byk yg menarik..^^

    ReplyDelete
  10. macam mana nak baca tu....
    dah garis, tak nampak...

    ReplyDelete
  11. salam..

    hohoho...geram ingat kenangan lama...tidak tidak tidak...

    ReplyDelete
  12. Orang Perlis panggil bunga tu bunga bongok...hehehee...

    Apapun sabar2kan hati ye GB.

    ReplyDelete
  13. amboi2 siapa itu olang hah. kasi potong !!!

    ReplyDelete
  14. berpinar2 mata baca para atas,
    ayat terbelah dua eh...

    *apa2 hal hepi wiken... :)

    ReplyDelete
  15. nape GB potong ayat kat atas tu..Gb takpa kot sesekali kita merempan kat blog hihi sbb kat mana lg nak lepaskan rasa geram kalau bukan kat blog kita

    ReplyDelete
  16. salam kenal...suke amik gambar ye...gambar cantik2.same with my husband :)

    ReplyDelete
  17. kadang2 memang.. seb bek rumah yg family sy sewakan xde perabot.. so yg selalu rosak pintu n pagar je la :)

    ReplyDelete
  18. ni mesti tak balik merambu lagi nih...



    .

    ReplyDelete
  19. tumpang geram lah! Halau jer...

    ReplyDelete
  20. Lain kali bagi rizal yg sewa..confirm bersih :)

    ReplyDelete
  21. apa bunga awak tak tau.?

    janda merana tau..?

    ReplyDelete
  22. oiiiii GB ayu.....bunga apakah ini?

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D