Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Tuesday, June 19, 2012

Pagi hari minggu yang berasap dan berjerebu. Gigih jugak memacak di seberang tasik!

Bukan senang tau nak nampak sun tu. Lamaaaa tunggu. Dah la kelabu jerebu. Bila muncul, tak sempat nak snap dia dah hilang. Kene main teka-teki, sorok-sorok, dan kejor-kejor dengan awan yang bergerak laju kat atas tu tau!

Sejak beberapa minggu lepas, GB banyak gi menembak sana sini, sama ada berteman atau berteman. Kehkeh! Tapi banyak pulak gambo tak terpublish lagi. So harini GB rajin lah sangat.

Layankan aje ye... ;D

P/S: Amik fon. Nak sms. Letak balik. Tak jadi. Isk!

20 comments:

  1. aku belum sempat sembahyang kat situ la...

    ReplyDelete
  2. pernah sekali sampai masjid besi.. meang tenang giler ar kat situ :)

    ReplyDelete
  3. Makin jelesssss.... hahahaha...

    ReplyDelete
  4. cuba pulak yg tembak yg takdak riakriak air... tuk dapat reflection.

    eh. boleh ke tasik sebesar tuh takdak riakriak air.?!

    ReplyDelete
  5. @DrAsad

    matahari main sorok2! haha!

    tengkiu awakkk~~

    ReplyDelete
  6. @~ Cik Azz ~

    aloh...jgn la jeles..sebab x cantik pon. :(

    ReplyDelete
  7. @sepa

    aku tgk tasik tu beriak sepanjang waktu.

    malam punye shot boleh la try buat gitu.. :D

    ReplyDelete
  8. Apahal tak jadi sms tu?

    Complicated ke? hehehe...

    ReplyDelete
  9. @kakcik

    hahaha!! komplikasi kewarasan. kehkeh!

    ReplyDelete
  10. weh...
    sms aje la...
    bak pe pikir2 lagi..
    heheheee

    ReplyDelete
  11. Ini kalau tunggu waktu berbuka pose....sodap ni...ahakz

    ReplyDelete
  12. @Anash

    wa dah amik letak amik letak patblas kali dah tau! hahaha

    ReplyDelete
  13. @jeBateja

    mmg sedap..tapi tu pagi ler...masak nak menunggu. heheh~

    ReplyDelete
  14. petang2 cenggini ikan baung mula keluar ..

    ReplyDelete
  15. @al-lavendari

    ikan baung pandai keluar jalan2 juga ye uncle? :D

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D