Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, June 18, 2012

Kelabu

Latar kelabu ni buat subjek (baca: kitorang i.e CikPuanLawa, DrSinga, and me) nampak menyerlah.
Takde la jahat sangat kelabu ni kan?

Kelabu adalah campuran semua warna. SEMUA. Cemana GB tau? Sebab GB selalu eksperimen dengan watercolor masa zaman aktif menconteng dulu.Campur semua warna, mix them up dan tadaaaa....! Terhasillah kelabu.

Maksudnya, kelabu itself is not bad at all kan? Sebab semua warna ada di dalamnya.

GB suka semua warna. Semua. Walau akhirnya jadi kelabu.

Too optimist maybe?

That's GB.

P/S: Kul 9 pagi dah. Terlambat sikit dah. Ahahaha!

76 comments:

  1. novel Fixi tajuk Kelabu tu sedak juge kalau bace..

    eh?

    ReplyDelete
  2. mak dara yang manis.
    anak dara yg manis-manis-manis...



    .

    ReplyDelete
  3. Menyerlah sungguh wanita2 itu. :)

    ReplyDelete
  4. kalau semua benda nak beli .. mata jadi kelabu juga !

    ReplyDelete
  5. comel comel la....Putrajaya yg jerebu.

    ReplyDelete
  6. hi awak....

    mana kakak... dah post ke blom...

    kul seploh sudah... ihiksss

    ReplyDelete
  7. kakak tu suka sangat dengan baju merah~~keh keh~

    ReplyDelete
  8. Kelabu sesuai je masuk dengan semua kaler.

    ReplyDelete
  9. Sumer ada iras :-D

    mmg kaki menembak,impressed;-)

    ReplyDelete
  10. Ewahh... puas menembak sesekali nak juga tembak diri sendiri

    ReplyDelete
  11. baru sy tau kelabu ialah campuran seme kaler..


    malangnya sy x suka tudung kelabu nnt muka sy jd kelabu hihi..tp baju raya tahun ni kaler kelabu hihi

    ReplyDelete
  12. warna kelabu menampak ko muka lembut giler je GB.. nampak ayu je.. haha.. cewwaaaahhhh :)

    ReplyDelete
  13. pagi nih, di sini pun berjerebu...

    ReplyDelete
  14. .. kelabu mata nak pilih...

    kelabu juga tu..

    ReplyDelete
  15. ok gak kelabu. tapi lebih suka hitam sebab hitam itu menawan.

    ReplyDelete
  16. Tp bdk kat kat blkg tu sharp la...Heee~

    ReplyDelete
  17. Suka hitam..

    Sebab nampak misteri sikit...

    kehkehkeh..

    dan..

    Boleh nampak selim jugak...

    huahuahua...

    ReplyDelete
  18. akhirnya saya kenal sebenar2 Drsinga..heheh TQ GB

    ReplyDelete
  19. hei saya pun suka kelabu jugak tau.

    ReplyDelete
  20. terasa macam nak mengorat pulak kepada cik bunga kita

    ReplyDelete
  21. jerubu tu boleh dijadikan bokeh semulajadi gua syak..

    ReplyDelete
  22. den suka hitam....hensem....hitam itu menawan....

    ReplyDelete
  23. biru dan merah pilihan aku.

    wow itu rupanya dr.singa. baru nampak muka dia.
    korang ni mmg rapat eh

    ReplyDelete
  24. kata org ... kelabu taik anjing ... heheheh

    ReplyDelete
  25. time jerebu ni, tak leh kuar rumah sgt.. tak elok untuk sistem pernafasan

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. kelabu senang nak mix dgn kaler lain tau...hehe

    ReplyDelete
  28. Patut yg kelabu dok tengah, diapit sang merah...waaa comel DrS tu ek...xlah garang ponnn mukenye...hhehehehehe

    ReplyDelete
  29. Tak nampak garang pun akak lion tu...ekekeke

    ReplyDelete
  30. k.ana suka tudung kelabu.. :)

    ReplyDelete
  31. walaupun kelabu dpt jugakla tgk muka GB dengan jelasnya..

    ReplyDelete
  32. @tasekM

    ni manis tak kene kencing manis punye....heheh~

    ReplyDelete
  33. @kakcik

    sebab belakangnya kelabu kan mak?

    ReplyDelete
  34. @Kakzakie

    lepas ni nak tembak diri sendiri lagi byk2 kali. :D

    ReplyDelete
  35. @~ Cik Azz ~

    ada juga org pakai hitam tak nampak slim pun.

    ehem. mcm saya. ehehe!

    ReplyDelete
  36. @Mama2Q

    lepas ni boleh serbu kalau jumpa kat luar. :D

    ReplyDelete
  37. @jeBateja

    ye...nak cakap dia hensem ler tewww

    ReplyDelete
  38. @Acik Erna

    auw. mcm acik tujukan kat saya je. hahaha!

    ReplyDelete
  39. @Telor Power

    dalam gambo tu mmg kitorang berdiri rapat2. :p

    ReplyDelete
  40. @Chik Att

    errr...yg belakang ke yg warna tudung tu? :D

    ReplyDelete
  41. @Anash

    ada betulnye. pastu senang. takpayah pikir dah~

    ReplyDelete
  42. @Daddy Ziyyad

    dia tak garang. tapi dia cucuk orang tau! hahaha!

    ReplyDelete
  43. @anaa

    nanti saya bagi tudung kelabu kat akak. :D

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D