Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Tuesday, May 15, 2012

Sepupu

Gambar kucen dah GB captured long before I found the book with yawning tiger at the cover

Depan: Cover buku photography zaman pakai filem dolu dolu...

Belakang: Kucing jiran yang dah beranak banyak kali tapi anaknya takmau hidup.

P/S: Motif? Saje suka-suka. Sebab nampak macam serupa. Henna? (Bahasa Hindustan: Ye kan?)

12 comments:

  1. GB..memang tak sama..yang satu ok lagi..yang satu lagi ada berani?he he

    ReplyDelete
  2. apa yg aku nampak ia adalah sangat kretif. dan sis mmg rajin (rajin mencari dan mengkaji persamaan)



    pssst....satu rahsia nak bagi tahu ni GB, kalau nak tahu kucing dan harimau adalah sekeluarga. hahahaha...

    ReplyDelete
  3. sepupu sebelah mak ke bapak ?

    ReplyDelete
  4. ...tapi kompom akak bukan sepupu GB...kan..kan..kannn????

    hehe

    ReplyDelete
  5. cute la pic nyiaw ni..pandai GB :)

    ReplyDelete
  6. dia org berdua memang sepupu kan?

    ReplyDelete
  7. ms sy kecik mak sy kata kucing kalau membuang akan kambus sbb takut harimau makan dia..tp kucing zaman skang ni sy tgk main tinggal jer..agkanya sbb "sepupu" dia dh makin pupus atau dh kena masuk zoo hehe

    ReplyDelete
  8. ko tembak la rimau berendam dlm air yg hanya nampak kepala.!

    ...ganas yang cool. :)

    *kat zoo ada rimau. (sajer bagitau...) :p

    ReplyDelete
  9. haha... mentang2 menganga dah sama je.. dikatakan sepupu yerkk..haha

    ReplyDelete
  10. henna bukan inai ke.. haha.. hai na.. heee.. saje kacau..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D