Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, May 21, 2012

Picnic Breakfast Date

Mereka yang hadir. Ada yang dah balik time ni. 

Cerita penuh di sana. Ada banyak gambar yang penuh drama juga. Di sana ye. Di sanaaaaa.... ;)

*

P/S: Mohon kawan-kawan sedekahkan al-Fatihah dan doakan kesejahteraan lecturer GB, Madam Amira Mohyudin yang kembali ke rahmatullah pada pukul 8 malam Sabtu yang baru ini akibat kanser.

GB dan beberapa kawan sempat menziarah arwah pada Sabtu pagi nya. Itu kali pertama GB berjumpa dengannya sejak graduate 7 tahun dulu. Dan tak sangka yang itu juga menjadi pertemuan terakhir kami. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas Madam Amira dan semoga segala ilmu yang dicurahkan selama ini menjadi bekal abadi buatnya di sana.

Al Fatihah...

22 comments:

  1. Jeles sgt2 sbb tak dpt dtg semlm. kalau tdk, buleh KC jumpa GB.

    ReplyDelete
  2. Semoga rohnya sedang berbahagia di sana.Amin.

    ReplyDelete
  3. al fatihah buat arwah..

    **jeles plak tak join GB piknik tu..tp malu...hehe

    ReplyDelete
  4. GB comel! :)


    Alfatihah utk lecturer GB

    ReplyDelete
  5. semoga roh madam GB tu dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  6. Moga rohnya lebih tenang di sana GB. Sempat juga melawat ye...

    p/s: Mula nampak gambar di blog DDZiyyad kakak cari mana GB hihi...

    ReplyDelete
  7. takziah. smg rohnya dicucri rahmat .

    seronok berkelah kan...best

    ReplyDelete
  8. Takziah dan Al fatihah buat arwah lecturer GB..

    ReplyDelete
  9. Al-Fatihah...semoga dipermudahkan perjalanan untuknya...

    ReplyDelete
  10. owh lecturer yg hari tu ye..takziah..Al fatihah untuk arwah, moga rohnya dicucuri rahmat Allah...

    ReplyDelete
  11. gb yang mana satu??
    nak kena cAri ni...:P

    ReplyDelete
  12. al-fatihah.


    wah seme yg pegi up cerita nih..jelessss sy hihi

    ReplyDelete
  13. Al Fatihah
    Dlm ramai2 ni mana satu GB

    ReplyDelete
  14. Al fatihah ... semoga rohnya dicucuri rahmat ...

    ReplyDelete
  15. AlFatihah.
    kali ni kita tak dapat jumpa ye GB..acik balik kampung ada kenduri

    ReplyDelete
  16. waaaaaa...sedih tak dapt join gathering kali ni!

    al-fatihah buat arwah lecturer GB ye..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D