Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, May 21, 2012

Lagi 60 hari

Teratai dan ikan kecil dalam kolam di Scott Garden, Jalan Klang Lama

Apa yang lagi 60 hari?

Kawan-kawan agak ape benda yang lagi 60 hari tuh?

Ganti puasa dulu eh...

P/S: Show your love to whoever you love. Don't hide it. Because it might be the last time you'll ever let them know.

20 comments:

  1. tau dah apa dia he he..GB tak ganti lagi ke ish2 budak ini..mula tahun ni..terus ganti masa bulan syawal ye..

    ReplyDelete
  2. ganti jgn tak ganti...jgn tunggu last minute plak... huhu

    ReplyDelete
  3. Cantik bilangan follower gB = 888 :)

    ReplyDelete
  4. lagi 60 hari nak masuk bulan Ramadhan ye GB? saya pun tgh semangat nak ganti puasa jgk ni..

    ReplyDelete
  5. owh hari sudah rejab eh....
    terima kasih ingatkan ye GB

    ReplyDelete
  6. haah sekejap je kan masa2 terus berlalu..berlalu dan berlalu...

    ReplyDelete
  7. p/s: rasa macam terkene batang idung je nih.. kih3..

    ReplyDelete
  8. btol tu ganti terus masa syawal, dengan puasa 6. sebab nanti lambat2 liat nak menggantinya. so mak saya akan mengerah semua anaknya ganti puasa masa syawal. huhu

    ReplyDelete
  9. tak habis ganti lagi ni..tapi dalam pada tu tetap tak sabr nak tunggu bulan puasa..heheh

    ReplyDelete
  10. lagi 60 hari nak puasa kan kan? :)

    ReplyDelete
  11. lagi 60 hari kita bisnes kuih raya!!! ( macam u cakap dgn mommyZZ lah ptg tadi,hahahah)

    ReplyDelete
  12. Journey to Ramadhan...sekejap je masa berlalu..

    ReplyDelete
  13. rasa-rasanya daging rendang raya tahun lepas masih terselit kat celah gigi...

    cepatnya masa berlalu...

    ReplyDelete
  14. lambat lagi tu .. boleh gi mancing banyak kali lagi !

    ReplyDelete
  15. kakain dah habis ganti pose..smlm dah selesai...lega..

    ReplyDelete
  16. aku ada lg 2 hari blom ganti.
    keji sungguh...

    ReplyDelete
  17. saya ade beberapa hari lagi...

    ReplyDelete
  18. lagi 9puloh hari!!

    beijing!!
    nak ikot?!

    ReplyDelete
  19. lagi 60 hari nak raya..yeay..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D