Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, May 17, 2012

Krezi

KLCC tower bridge during blue hour

4 tahun (kot) tak ke sini. Dulu elergik tengok menara dua butir ni sebab nanti hati rasa sebu. Hihihi. Tapi bila tengok orang tampal-tampal gambo menara dua butir ni, rasa nak jugak menampal barang sekeping dua...

*

Tengah syok-syok menembak, GB terperasan ada orang memerhati dari belakang. Senyum-senyum, kemudian dia bertanya, 'Hobi ya? Subhanallah....Cantik sekali....'.

Pastu GB berbasa basi (betul ke perkataan ni?), 'Yaa..hobi. Kamu dari mana ya?'

'Jakarta.'

'Libur ya?'

'Ya... (dia senyum lagi). Kamu dari kantor ya?'

**

Heheh. Ya, GB dari kantor dong. Dengan baju kurung. Selipar bodo. Tripod dan sebijik GF3. Demi hobi. Krezi huh? :D

P/S: Soalan yang dah ada jawapan tapi nak tanya jugak - Kenapa Leica lens sangat tercekik harganya? Huhuhu~

30 comments:

  1. ni lense berapa mm ni beb..?

    ReplyDelete
  2. Kenapa tak jawab bukan dari kantor tapi dari pejabat... hehehe... sengal, kan?

    ReplyDelete
  3. @kakcik

    uhuk uhuk! nak tercekik roti celup telur yg saya tgh makan ni mak. hahaha!

    ReplyDelete
  4. nampak sangat jelas gambarnya. Sharp gitu....pandai GB shoot photo ni...:)

    ReplyDelete
  5. saya ambik gambar kat menara berkembar ni, takde pun indon yg tegur...ahahaha

    ReplyDelete
  6. sb Leica lens adelah yang terbaik wokk! hahahaha

    ReplyDelete
  7. Sebenarnya dia dah terpikat dgn GB tapi GB tak dapat tangkap...

    ReplyDelete
  8. pemikiran acu sama seperti kakzakie..agaknye dia nak pikat GB kot..heheee

    ReplyDelete
  9. Ghairah betul awak dgn hobi membidik gambar kan? Sy dr ms belaja smpi la skg....pyh betul nak minat.

    ReplyDelete
  10. awak sebu kat yang kat tingkat berapa ntah tu ye...
    :)

    ReplyDelete
  11. crazy pun crazy lah...janji hasilnya cantik...

    ReplyDelete
  12. Huiii lens mahalnye berapa? Naseb baik aku xde hobby yg nie...kalo tak botak lagi aku..

    ReplyDelete
  13. anak kaklong suka ckp..klcc tu menara jagung...hehehehe!

    ReplyDelete
  14. nak belajar pasal kamera boleh? sekadar nak ambik gambar barang dagangan saya supaya cantil macam gb nyer gambar

    ReplyDelete
  15. orang yg tegur tu hensem tak?
    ;))

    ReplyDelete
  16. foto ni siang ke malam?

    takkan malam2 masih di kantor?

    ReplyDelete
  17. tengah imagine gb pakai baju kurung n selipar jepun depan klcc..caya lahh :)

    ReplyDelete
  18. cantik :) Kak Alin pun dah lama tak kesana sb ramai orang asing..takutt...heheheh

    ReplyDelete
  19. tangkapan yg KREZI ! dikkkkkkkkk ;))

    ReplyDelete
  20. krezi yg berbaloi..takpe!

    *cantik gambor klcc

    ReplyDelete
  21. mmg krezi..hehe
    js tak blh la camtu segan nk ambik gambar...huhu...nmpknya kena belajar dgn GB la lepas ni...

    ReplyDelete
  22. kamu memang krezi...tapi dah itu yg gb minat!!...teruskan..

    ReplyDelete
  23. ambik sendiri ker gambar ni..cantiknya..

    ReplyDelete
  24. wah..GB.. pic sebelah ada amik skali tak?

    bangunan klcc yang baru tu.. nak tengok kalo ada.. =)

    guna GF3? bestnya.. rasa nak tukar ke GF3 jugak lah..

    ReplyDelete
  25. apesal sebu tengok KLCC...?



    klcc jadi saksi kisah sedih GB ke,

    ke cam ne?

    ReplyDelete
  26. Ngapain kamu enggak bilang yang kamu bukan dari kantor... Ke takut nanti kena tanya macam2 lagi.. hehehe..

    ReplyDelete
  27. hobi ya? hehehehe

    GB : leica lens mahal sebab pasir silika yg bermutu ttinggi tu ada di jepun sahaja dan mengatasi pasir2 silica yg lain. sebab tu brand leica mahal

    kalau tak silap la...

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D