Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, May 2, 2012

Ar ai en di yu



Saya rindu nak terbang ke sana...ke sana...ke sana...

Saya rindu nak tengok sunrise atas awan.

Saya rindu nak hangout lepak minum dengan member-member kamceng.

Saya rindu nak camping dan gi jungle trekking.

Saya rindu nak gaduh-gaduh dengan awak bila...

Saya rindu nak jalan-jalan dalam kabus sejuk pagi-pagi buta.

Banyak yang saya rindukan.

Banyak sangat.

Ok fine. Saya kene gi cuti-cuti Malaysia la nih. Pantai Timur, tunggu saya eh~

P/S: A'ah. Saya rindu awak. Dem!

54 comments:

  1. ar yu in luv ;)
    hehe go for it.

    ReplyDelete
  2. hati bergetar.. jantung berdebar..

    ReplyDelete
  3. rindu si dia kat pantai timur ke??

    HAHHAA

    ReplyDelete
  4. jiwa kacau ni... pi la bercuti cepat :>

    ReplyDelete
  5. Hmm... nak makan angin ke pantai timur ye GB...

    ReplyDelete
  6. baguihla bawak pi makang angin sama...kami nih masih dibelenggu dgn keja je..

    ReplyDelete
  7. wow....i can felt those feeling lol hahaaa.....!!!!

    ReplyDelete
  8. gB..
    Senang nak citer...
    Pergi jer..
    Amiklah cuti dulu....
    Pantai timur boleh drive n dive...

    ReplyDelete
  9. pantai timur best !!!
    seafood fresh
    kembara makan jadinya nanti. hehe

    ReplyDelete
  10. sebenarnya nak cakap yang p/s tu kann.. heeee...

    ReplyDelete
  11. @ummi5

    err..hard to say kak. better not at the moment. hihi~

    ReplyDelete
  12. @Sari Yusa Ibrahim

    bila tgk sleeping bag tergantung dalam bilik, berdebor je rasa. heheh!

    ReplyDelete
  13. @azam
    rindu pada sunrise di pantai timur. :D

    ReplyDelete
  14. @Kakzakie

    makan angin dan makan sifud celup tepung. weee!

    ReplyDelete
  15. @[PCL]

    kalau saya tak pegi cuti hujung bulan ni nanti saya jadi hulk dalam opis. heheh~

    ReplyDelete
  16. @Justlye

    feeling kan? feeling kan? hahaha!!!

    ReplyDelete
  17. @Ibu n Abah

    dah plan nak gi hujung bulan ni. kite drive. dive tu mungkin tak. celup2 kaki je la. ngeeee~

    ReplyDelete
  18. @Lya Colours

    tapi kene tahan sikit la harga. mahalll!

    ReplyDelete
  19. @Anaa

    sebenarnya semua di atas nak di p/s kan kak. kehkehkeh!

    ReplyDelete
  20. GB...akak jugak rindukan byk perkara,terutama aktiviti sblm kawen...tp terpaksa doikorbankan rindu itu bila dah bergelar mak org ni....dah tak sesuai...
    so lakukan apa yg disukai,sebelum menjadi isteri...
    bercuti,bersantai bersama teman2 lain suasananya bersantai,bercuti bersama suami,keluarga...

    ReplyDelete
  21. apa kata buat pakej sekali...pakej honeymoon..semua kerinduan terubat.

    ~ahaha

    ReplyDelete
  22. @Kamsiah

    saya belum kawin tapi ada byk gak aktiviti takleh buat sebab byk member dah kawin. kene cari geng baru nampaknya ni. :D

    ReplyDelete
  23. @Daddy Ziyyad

    gud idea! tolong cari calon eh! yg ada kamera eh. hahaha!!!

    ReplyDelete
  24. wendu awak jugeee... aumm!

    hahahahaha

    ReplyDelete
  25. Saya rindu Tun M dan ISA ... hehehhehee....tolong jgn banned

    ReplyDelete
  26. org pantai timur ke yg bertuah iteww?

    ReplyDelete
  27. dah lama tak pegi memancing.... hmmmm...pasang niat la...

    ReplyDelete
  28. @Tihara

    a'ah! dan terus ke kelantan. yey!!

    ReplyDelete
  29. @Aspen @ MyLovelicious

    oke. dimaafkan sebab saya pun rindu tun M. :D

    ReplyDelete
  30. @Nieda

    kalau ye pon tak salah kot... heheheh

    ReplyDelete
  31. kenyir jauh benor...
    mancing ikan puyu kat parit kelapa sawit pun ok je...

    ReplyDelete
  32. mau gi pulau ke...tengok sunset sana pun best...hihi

    ReplyDelete
  33. ada org menunggu disana ker...

    bestnya gi sana...

    ReplyDelete
  34. ko rindu kau tak...?

    tiba2...

    keh keh.


    .

    ReplyDelete
  35. GB rindukan sape lagi..cer cite..he he

    ReplyDelete
  36. seronok nya pergi bercuti... ;)

    ReplyDelete
  37. saya pun tgh rindukan pantai timur...
    uhukuhuk...
    tunggu masa bila nak gi sana.


    naluri kita sama eh? (tiba-tiba, haha)

    ReplyDelete
  38. singgah n follow sini..

    http://afasz.blogspot.com

    :D

    ReplyDelete
  39. kak GB!! nak follow cuti-cuti jugak. :)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D