Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, February 15, 2012

Takde tajuk? A'ah. Tapi nak taruk cerita. Hihi!


Ada orang teka GB ni kuat cakap. Penyayang. Dan manja gila macam kucing siam.

Hah amik. Kucing siam terus!

Hahaha suka!!! Nak tau sape?

Kalau tengok kat sini senang sikit nak tau sapekah yang meneka itu.

*

Suka-suka teka je. Tapi agak betul tekaan itu, cuma bukan dengan semua orang lah GB manja macam kucing siam. Hahaha!!!

P/S: Awak orang yang kat dalam waiting room tuh sudah keluar ka? Gi mana? Gi mana? :D

45 comments:

  1. Ooooo... pergi SR tak ajak mak ya? ;-)

    ReplyDelete
  2. @kakcik

    makkk... :D

    tu berzaman punye SR tu...hihihi~

    ReplyDelete
  3. kucing siam takpe..
    jangan kucing utan
    hehehe

    ReplyDelete
  4. @Ely Hasrul

    bukan kucing rumah tu ke? heheh *soalan orang yang bodo pasal kucing. :p

    ReplyDelete
  5. @sahromnasrudin

    org kata merpati boleh buat sup. betul ke. hahah!

    ReplyDelete
  6. @h4ni3


    woooo!

    keje mencakau je kang! hahaha!!!

    ReplyDelete
  7. aku dr pg dok dlm waiting room....tension! tension! grrrrrr...




    ko penah jumpa kucing hawaii?

    ReplyDelete
  8. haisshh.. bayang siapakah didalam gambar ituu... hehe, ni nak snap apa atau sapa sebenarnya nih.. :)

    ReplyDelete
  9. lama xmanje2 ngan GB..rindula..hehhehe

    ReplyDelete
  10. @jo

    wei...lamanya!

    ko nak gi mana? hawaii eh?

    ReplyDelete
  11. @Anaa

    nak snap jam tu sebenarnya. heheheh!!!

    ReplyDelete
  12. @cikceriacorner

    awak dah ada asben nak manja2 lah! hahah!

    ReplyDelete
  13. GB..
    comel..cute
    akak suka GB manja dan comel je tau
    persis kawan akak duk di puchong tu ;p

    ReplyDelete
  14. @kasihibu

    hewhewhew.

    kawan akak kat puchong tu mcm kucing siam jugak ke? ngeee~

    ReplyDelete
  15. kucing siam soo chomell! hehe
    u must be comel too :D

    ReplyDelete
  16. kucing siam manja dgn tuan dia je O.o hihi

    ReplyDelete
  17. Gb,

    waiting room smp surver paksa kuar.hehehe
    hjt diht mau tgk.meow besar punya :-P

    ReplyDelete
  18. haah, kucing siam manja kan..GB ni manja ea :)

    ReplyDelete
  19. bestnya kek banana coklat kt sr....hehe..

    ReplyDelete
  20. meow2 eh kucing siam??ekeke :D mcm2 plak...amboi mkn dkt SR yea huhu

    ReplyDelete
  21. wahh kelasss. kucing uols. meowwwww

    ReplyDelete
  22. @SyAfaWaNi ♥‿♥

    ahahaha. kucing siam comel. tapi gb tak tau la...hahaha!!!

    ReplyDelete
  23. @Melor

    budak budak yang nak terbang tuhhhh!

    ReplyDelete
  24. fuhhh....manja mcm kucing siam??? bukan semua kucing manja ker melainkan kucing hutan. hehehehe

    ReplyDelete
  25. Kenapa kucing siam..?

    orang siam manja2 kot, sebab tu kucing dorang ikut manja sekali... ehehh....

    ReplyDelete
  26. @Telor Power

    kucing tak hutan pun boleh gigit orang tau. manje pebende gitu? hahaha!

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D