Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, February 27, 2012

Ratah peanut butter


GB demam. Sakit belakang. Duduk sakit, berdiri pun sakit. Dan kepalaran kelaparan. Takde makanan kat opis ni. Nak keluar beli karang takut pengsan tengah jalan pulak.

Godek sana, godek sini, aha! Terjumpa peanut butter.

Takde roti pun takpelah. Layan je peanut butter ni sorang-sorang sesaja.

P/S: Sayu la pulak bila sakit kat opis ni. Takde yang jaga. Heheh!

68 comments:

  1. OK. boleh tutup kedai roti sekrg. Hihi.

    GB .. knp demam sampai sakit belakang? Mkn ubat eh. jgn sakit lama2.

    ReplyDelete
  2. Suruh boyfriend hantarkan nasik ayam penyet kat opis.

    ReplyDelete
  3. hahahaha

    macam naka saya.....habis satu bekas kalau makan

    ReplyDelete
  4. get well soon! why tak MC rest at home?

    ReplyDelete
  5. sekian lagi sekali .. kalau takut pengsan tengah jalan, uncle nasihatkan awak ikut tepi jalan.

    ciss .. langsung tak simpati. hehe

    ReplyDelete
  6. smoga GB cpt sembuh ya. Bila sakit je, hati mesti disapa hiba kan? hahaha

    Sy pun baru aje baik darpd demam dan selsema. Demam kali ni..teruk. hbs tangkap smua sendi.Nak solat pun asyik tumbang aje.last2 smbhyg sambil duduk ajelah. :)

    ReplyDelete
  7. aku tak reti makan peanut butter.
    ye.
    tekak pesen koman.

    ReplyDelete
  8. wani pon tengah lapaq..ada peanut butter grape tu tapi dak roti jugak..
    *eh sama la kita GB! sapa nak jaga ni..sobss ;(

    ReplyDelete
  9. alahai siannya dia..kalau dekat..cepat je acik hantarkan makanan..
    cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  10. Kakak pun demam GB... tapi tak kan makan peanut butter je... pergilah klinik - dapatkan ubat. Sedih je bunyi macam tak ada org sayang..

    Kakak dah pergi klinik...

    ReplyDelete
  11. alahai ratah peanut butter jerk..kesiann.

    ReplyDelete
  12. Gb sakit apa?

    semoga cepat sembuh...sakit2 layan peanut butter. macam pelik

    ReplyDelete
  13. kakain dah sihat..minggu lepas jer mmg rasa teruk sangat demam+selsema+batuk...

    semoga cepat sembuh yee...jangan lupa makan ubat..

    ReplyDelete
  14. aku rela makan kacang lagi daripada butternya...

    ReplyDelete
  15. aduih x manis sgt ke GB?


    risya sukalah meratah benda nih..smpi sy larang takot kembong

    ReplyDelete
  16. kita ada nutela kt opis ni...nak tak? ehehe...

    Get well soon GB...makan ubat..

    tapi seyesly...kalau demam mesti teringat kt mak ayah kt kg...mula la air mata ni bercucuran...heee~

    ReplyDelete
  17. moga cepat sembuh.. pglah klinik dik...

    p/s: peanut butter akak suka yg crunchy.. suka ratah jugak.. hehe..

    ReplyDelete
  18. sokong cadangan Daddy Ziyyad. Mintalah bf hantar ayam penyet ke opis.

    Lunch makan ayam penyet ke tadi?

    ReplyDelete
  19. peanut butter..heaven kalau dapatratah.. =)

    ReplyDelete
  20. tak suka peanut butter.. melekat2 dekat lelangit kalau makan

    ReplyDelete
  21. order la pizza, kan ada delivery. ngada2 lak. hihi

    ReplyDelete
  22. cam anak sulung melor sukaaaaa ratah peanut butter bila balik sekolah.....

    ReplyDelete
  23. aiyaa...dah demam makan peanut butter...kang muntah lagi sedey sendorang...hehe

    ReplyDelete
  24. mesti lepas n3 ni ramai yang
    nak tapau utk gb kan...kan :)

    ReplyDelete
  25. ala ciannye..dan tetibe teringat waffle yg intinya peanut butter + coklat..yum3 :)

    moga cepat semubuh gb...aminn

    ReplyDelete
  26. ermmm...
    makan peanut butter pun sodappppp;)

    Moga dik GB kita cepat sembuh yaaa..Take care!

    ReplyDelete
  27. Boleh telan ke peanut butter tu tnpa roti. Msti rasa mcm melekat kat tekak kan...

    ReplyDelete
  28. sehdap tuh peanut butter.. cer cuba buat2 pengsan kt opis sure dpt cuti hihihi

    ReplyDelete
  29. Weh.. aku dapat 2 gambor kilat... ada kat fotoblogaku.

    na na na na....

    ReplyDelete
  30. kesian sungguh..semoga cepat sihat

    ReplyDelete
  31. alahai. lemahnya bila tau kamu sakit, moga cepat sembuh sayang

    ReplyDelete
  32. Alolololo... takda orang jaga? Siannya diaaaa..

    Mehh meh sini nak bobokkan. hehehehe

    ReplyDelete
  33. yang penting gB, kenyang.. kadang kalu lapar sangat,minum air kosong pun boleh kenyang..

    erk, sakit sorang2 kat ofis.. jom sembang kat fb.. hehe..

    ReplyDelete
  34. @kakchik@ella

    mungkin sebab demam kot KC. pagini belakang tak parah dah.

    ReplyDelete
  35. @azam

    hihi. jenuh nak beli peanut butter kan? :D

    ReplyDelete
  36. @ummi5

    i kenot mc knowing that ppl will disturb me at home. n i mmg x reti nak shut off hp pon. huhu~

    ReplyDelete
  37. @Azira Mohamad

    sama!! abis sakit segala otot sendi. agaknya org tua pun tak sakit mcm ni!

    ReplyDelete
  38. @tasekM

    penah terai mkn pengat peanut butter? :D

    ReplyDelete
  39. @Kakzakie

    akak dah baik ke?

    saya tak pegi klinik tapi. ngeeee~

    ReplyDelete
  40. @Telor Power

    demam seseme je kot. tapi sedap jugak layan peanut butter time demam. heheh~

    ReplyDelete
  41. @ainnoraini

    bestnye kak ain dah baik demam. saya dah minum panadol soluble semalam.

    ReplyDelete
  42. @Aku

    aku takleh mkn kacang.

    nanti semput.

    tapi mentega kacang aku boleh mkn pulak.

    ReplyDelete
  43. @Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

    yg ni version sugarless. so tak manis. masinnn je. hihi~

    ReplyDelete
  44. @cik emymilia

    nutela sgt manis kalau mkn sesaja. hihi.

    kite selalu kalau demam cenggini mulalah asyik nak nangis je. huhuhu~

    ReplyDelete
  45. @MaDiHaA a.k.a Ratna

    mekasih..tapi saya tak gi klinik. hihi.

    saya mkn yg creamy. yg crunchy sedap tapi saya tak boleh mkn kacangnye. pelik kan?

    ReplyDelete
  46. @sudipVSsenduk

    ada cara kalau taknak bagi melekat. hahaha!

    ReplyDelete
  47. @Ati Masrif

    sebungkus pun belum dapat lagi kak...heheh~

    ReplyDelete
  48. @Tihara

    nyaris2 saya nak beli waffle peanut butter semalam. penangan komen akak ni lah!

    ReplyDelete
  49. @Pn Kartini

    boleh jadi ubat peanut butter nih! heheh~

    ReplyDelete
  50. @Adry@Daun

    eh bolehhhh....tak rasa melekat pun. hihihi~

    ReplyDelete
  51. @Ely Hasrul

    hahaha! semalam takde org nak tgk kalau pengsan kat opis pun. kesian gile!

    ReplyDelete
  52. @Aku

    aku demam2 ni takleh memburu kilat laaaa~

    ReplyDelete
  53. @Anaa

    ihih betul. dapat teguk air kosong, puas je perut!

    wa..akak nak cheting2 ke tu? :D

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D