Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, December 28, 2011

Di sebuah pulau yang mungkin ada kenderaan bernombor plet 'GB' di atas jalan...




:D

P/S: Rabu kan? Kan? Hihi~

54 comments:

  1. Dah malam baru teringat hari ini hari Rabu, ya? :)

    ReplyDelete
  2. amboi! Suka nampaknya GB...hehe

    ReplyDelete
  3. rabu wordless wednesday gitu yerk ..

    dan dan snap yer GB..GBC 'Gadis Bunga Comel'..cantikk plat ni..ske2 :)

    ReplyDelete
  4. hari ini bukan hari Khamis ke ?

    GBC = Gadis Bunga Cun !

    ReplyDelete
  5. Gadis Bunga Cantik !....

    kalau terjumap plet 'PCL' tolong snap utk sy ea...heee nak jgak !

    ReplyDelete
  6. pehhhhhhhh
    terbaik

    dik, kalau ada CRR snapkan untuk kak ayu
    CITARASA RINDUAN

    ReplyDelete
  7. GB plat JS ada tak?.

    GBC: Gadis Bunga Cinta. hehe
    jgn maree...

    ReplyDelete
  8. alaaa....nanti lah...kita dapatkan yg ada tertulis jebateja plak......ahakz

    ReplyDelete
  9. @Tihara

    hihi. saya suka ayat gadis bunga comel tuh. ehhehe~

    ReplyDelete
  10. @[PCL]

    kalau saya jumpa nanti saya snap ok! :D

    ReplyDelete
  11. @Citarasa Rinduan

    CRR lambat lagi kak. tapi CR kompem ada. nanti saya cari! :D

    ReplyDelete
  12. @jemarisuri

    gadis bunga cinta. saya suka! :D

    JS ada....! kat johor nun! :D

    ReplyDelete
  13. @jeBateja

    kalau yg yg tu mmg tak berani jamin la ada ke tak. hihihi~

    ReplyDelete
  14. @ZaNNa

    bukan senang nak jumpa kalau di malaysia nih! hihi~

    ReplyDelete
  15. GBC = Gadis Bunga Comel

    nak beza sikit dgn abg al.

    ReplyDelete
  16. "c" untuk apa yerk? hehe...

    beli la satu plet mcm tu :)

    ReplyDelete
  17. GBC = gadis bunga comel/cute/cun/cantek..HEHE

    ReplyDelete
  18. untunglaaa GB dear..
    agak2 ada tak plat FI24 :P

    ReplyDelete
  19. @azieazah

    kalau boleh dapat kat malaysia lagi spesel kak! :D

    ReplyDelete
  20. @Maya Mayana

    tu utk kete sana je...

    tu pun utk kenderaan perdagangan je kot..huhu~

    ReplyDelete
  21. GB...C tu utk apa ya? Jawab2...:)

    ReplyDelete
  22. sempat lagi tu...jumpa kat pulau mana tuhhh???? :p

    ReplyDelete
  23. Cantik dan unik. Tapi adakah plet nombor tu kena 'Photoshop'? hehe

    ReplyDelete
  24. @de engineur

    reply kamu dulu lah.

    nombornya saya hitamkan sebab nak jaga privacy owner. tapi kalau ke singapore mmg banyak plet nombor yang macam tu. saya ternampak GBB tapi sempat snap sipi2 je sebab masa tu atas jalan raya. :)

    ReplyDelete
  25. Salam gadisBunga,

    E.E...... bestnya....Gadis Bunga Comel sangat.....

    ReplyDelete
  26. plat G tu kat singapura ye..

    sesuaii... :)

    ReplyDelete
  27. GBC...oo..singapore...cun..cun..camni GB beli kete singapore la.. =p

    ReplyDelete
  28. a'ah.. ape kate akk beli kete s'pore je..? GBC stands for GADIS BUNGA COMEL.. :) hehehe.. :D

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D