Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Sunday, October 2, 2011

Sunday morning, rain is falling....



Ahad, 5 pagi: Gerak ke PD.

Lokasi: Teluk Kemang

Misi: Menonton dan menembak sunrise yang tak berapa nak sunrise.

Dan for info, itu bukan kamera GB. BonekaDalamChermin yang punya...

Dengan adik GB si Atiqah, BonekaDalamChermin dan bestienye Tina Ilyani, MasZuber dan sahabatnya.

Cuaca: Hujan dan mendung. Sobs!

P/S: Teka yang mana GB? Yang mana BonekaDalamChermin? Dan yang mana MasZuber? :D

45 comments:

  1. saya tahu yang mana satu pokok kelapa ... ahaksss

    ReplyDelete
  2. GB yg pakai jaket hitam kan?hmm ke?

    haha.baiklah bab2 cnfident betul serah kat jat.

    ReplyDelete
  3. hahahahaha
    mudah sangat nak kenal yg mana gB...
    'inspektor gadget' dah lama berkecimpung dalam bidang siasat menyiasat... put 2/2 together.. walla!!!...
    dapatlah jawapan...hehehehehe

    ReplyDelete
  4. eceh!

    cepatnya hapdet??
    sangat efisyenlah awak ni!

    ok, sila teka sapa yg x mandi pagi?


    HAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. geram yer dgn benda hitam ni...hehe

    ReplyDelete
  6. GB..ke PD..dah tak jauh ngan acik tu..he he..
    dapat ke apa yang diidamkan di PD tu..

    ReplyDelete
  7. BdC, beg oren itu cantek! (langkawi mari ke?)
    GB, jaket itam ke pantai??
    maszuber, dari korea ke PD laks..

    oke, GB.. soklan sy lak..
    mana rain nya?...kata rain is falling...

    BdC, org yg tya soklan..dia yg x mandi..hee~

    miss u guys!!!

    meh la dtg kuantan.. kite pi cherating, jom?

    ReplyDelete
  8. GB yang pakai jaket hitam, mas zuber cam tak camlah dalam gambar tu.

    ReplyDelete
  9. yang pakai baju dalam pink...oppps :P

    masih di sana ke ...?

    ReplyDelete
  10. wahaha aku kenal dirimu..jangan menyorok

    ReplyDelete
  11. GB pakai jaket hitam , baju pink, beg merah...kan,kan... posing paling ayu disitu~

    ReplyDelete
  12. untung la jadi DSLR. dapat simpan gambar gadis2 ayu. hahaha.

    ReplyDelete
  13. kalau betol tiga-tiga tekaan tu boleh dapat hadiah iPad 2 ke?

    ReplyDelete
  14. gb baju hitam,
    mas baju putih..kan?

    gb, ko ckp ko pakai kamera cap hayam..sekali dslr rupanya. ptutla gmbr ko sharp & bleh buat bokeh...

    ReplyDelete
  15. jgn le teka2....bgtaw je le mana taw hang,....ahakz

    ReplyDelete
  16. suka pakai dress??jom singgah www.dresslover84.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. bila awak nak beli kamera baru??

    ReplyDelete
  18. @Bigdaddyz

    saya pun geram. bukan saya punya tapi. :D

    ReplyDelete
  19. @Fatin Mraz

    saya berniat mahu amik gambo sunrise, brekkie dan balik. tu yg rembat jaket tuh. heheh~

    ReplyDelete
  20. @Cik Ina Do Do Cheng

    maszuber adalah antara yang comel dalam gambo tu./ :D

    ReplyDelete
  21. @Ati Masrif

    baju dalam pink? bunyi pelik. hahaha!!!

    ReplyDelete
  22. @Tihara

    beg merah yang tali putih tu ke? :p

    ReplyDelete
  23. @~najwa~

    obvious sgt ke keayuan tuh? hahaha!!!

    ReplyDelete
  24. @fatt

    ahaha jawapan tak tepat. sila cuba lagi. :p

    *kamera tu bukan aku punya. BDC punya lah...hihi~

    ReplyDelete
  25. @jeBateja

    tak thrill la kalau terus bagitau. hihihi~

    ReplyDelete
  26. @DrSinga

    soon kak. haritu tinggal nak singgah kedai je lagi. :D

    ReplyDelete
  27. teluk kemang ! hihiihi

    ;)

    err tak boleh teka, tgh sakit mata :D

    ReplyDelete
  28. teluk kemang ! hihiihi

    ;)

    err tak boleh teka, tgh sakit mata :D

    ReplyDelete
  29. sempoi je korang ..so sweet. GB yang pakai pinky2 la, sebab ramai yg komen GB iyakan aje :)

    ReplyDelete
  30. GB berskirt tu ler...walalala...maszuber kalau x silap baju putih tu ke? ahak...salah...glurppp :)

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D