Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, August 3, 2011

Temenung sedap



P/S: Kalau nak baca surat cinta pertama GB, jengah le ke sini. (Tersipu-sipu...)

53 comments:

  1. RM15 sekg? Cili merah pun RM15sekg..

    ReplyDelete
  2. kakcik:

    a'ah. itu harga kat jitra tu...

    ReplyDelete
  3. sedap ye....nanti buat entri pasal anak temenung ni.....mesti best. 15 sekilo?

    ReplyDelete
  4. barang sekarang ni semua dah mahal..huhu..

    ReplyDelete
  5. @lieynanilaz

    sbb tu org yg tak shopping (macam ayah saya) sentiasa ingat rm20 tu boleh beli mcm2. duh~

    ReplyDelete
  6. @Puteri Biru

    tuh la. kecik2 kene la jual murah kan?

    ReplyDelete
  7. 100g singgit setengah boleh dpt bpe je...ntah2 sekor xsmpai..

    ReplyDelete
  8. ayoooo...manyak mahal meiiii....tapi aaa itu julujual manyak pandai...dia bikin olang mau tengok itu halga dua kali..ingat rm1.50 satu kilo...ayooo..ini apek ala amek phd business kot :)

    ReplyDelete
  9. org cini panggil ikan kembung kan...

    ReplyDelete
  10. comel je nama ikan tu

    sekarang ni semua adalah mahal...

    ReplyDelete
  11. @fatt

    makan tu je dgn ulam. walaweh bertambah!

    ReplyDelete
  12. @amry

    takpe, kalau terambik lebih boleh letak balik. hahaha!

    ReplyDelete
  13. Assalammualikum wrt wbt

    Tengok harga RM1.50 murah je..
    Bila timbang...mahalnye..


    Nak beli jadi termenung ...
    kenapa termenung...
    termenung nak beli ke tidak temenung

    Salam Ramadhan

    ReplyDelete
  14. @Rina AVAIL a.k.a Cik Betty

    ala...jgn la sedih-sedih...

    nanti GB qada ok. :D

    ReplyDelete
  15. @Ros

    nasib baik saya tak termenung membelinya. hihihi~

    salam ramdhan ros. :)

    ReplyDelete
  16. - oooo ikan kering...sbb semalam berita kat tv kate ikan kembong kat kedah nun rm1.50/se kg...murah nyerrr..

    ReplyDelete
  17. sdp ke anak temenung ni? x penah try..

    btw name die unik

    ReplyDelete
  18. Hahahaha...bulan2 pose ni, bukan main lagi 'ko' buat surat cinta ek.. Ate jadi tersentak..biar butut, ini budak nama GB buat ini sulat, manyak pidasss wooo. GB si gadis munge yg sulalu supan suntun mcm gadis mulayu terakhir...tiba2 jadi Gadis ganas weiii... Ate munyak tukut... cubutttttt.

    Hahahaha.

    ReplyDelete
  19. @NM02

    hihi. pantang pegang kamera. :D

    ReplyDelete
  20. @AI

    ikan fresh mmg murah kat kedah. :D

    ReplyDelete
  21. adakah ikan kembung itu yg dimaksudkan?

    ReplyDelete
  22. @kemang~

    sedap kot. hahaha. ikan masin mesti la sedap. :D

    ReplyDelete
  23. @Ann Huda (Ate)

    buat surat tu dapat hadiah kak! lagipun saya tak reti tulis bahasa jiwang. heheheh~

    ReplyDelete
  24. lepas makan, jangan temenung dlm toilet lak ;)

    ReplyDelete
  25. dah baca surat cinta tu...

    (termenong)

    ReplyDelete
  26. Mak aii..mhlnyta anak temenung tu.. Dh mcm hrga ikn jenahak kat sini. Bapak temenung plg mhl RM8/kg.

    ReplyDelete
  27. akak pun tersedak baca surat cinta ko tu, biar betik.

    ReplyDelete
  28. hihihihi.anak termenung.bapak termenung takde?

    ReplyDelete
  29. sekilo RM15. tapi boleh dapat banyak ekor :p

    ReplyDelete
  30. patutlah surat ko trafik dia femes. rupanya ada backlink dr sini

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D