Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Saturday, July 2, 2011

Wordless Saturday?




P/S: GB akan ke tempat dingin ini beberapa hari lagi. Can't wait...can't wait.... :D

53 comments:

  1. selamat berdingin dikk !

    ehh2 ye ke tuu leh percaya ke tuu ekekeke ...

    ReplyDelete
  2. nak ikottt... nak ikottttttttt...
    x kira! nak ikottt jugakkkk!!!

    ReplyDelete
  3. ahahahahah tipu saja tu...sila jgn terpedaya. kitaorg kat sini..kl dh terdesak sangat baru isi kat situ. lebih rela turun btgkali. [sb bila isi..gas dia aje dh running dkat 2ringgit. rugiii]

    ReplyDelete
  4. gB...
    akak kalau nak sejuk.. dan dingin...
    masuk bilik-bukak ekon....
    sejuk.....!!!
    -komen sengal pagi sabtu...hehehehe

    ReplyDelete
  5. jom isi kt genting sempah.


    betol la tu. tempat sejuk memang molekul minyak padat. jimat.


    tapi isi minyak malam2 pun sejuk jugak.

    ReplyDelete
  6. kalau isi kat sana, balik rawang dah kena isi balik.

    kekekeke...

    ReplyDelete
  7. lama dah x pi genting...nak ikot!!!!!

    ReplyDelete
  8. huhuhu...bestnya..

    leh la snap gambar2 yg cantik2 nnti.. :)

    ReplyDelete
  9. kelakat pulak cara dy promosi tu ;p

    ReplyDelete
  10. servis brake sebelum naik bukit tinggi atau genting.

    ReplyDelete
  11. GB..semoga selamat pergi dan balik..hati hati memandu

    ReplyDelete
  12. jangan lupa bawak baju tebal.. :)

    ReplyDelete
  13. sepatutnya minggu lps g Ch but last2 minute tkr plan g penang pekena nasi kandar line clear...maybe Bukit fraser after this.

    ReplyDelete
  14. takdela wordless sangat. ada je description kat bawah.

    ReplyDelete
  15. wah best nye..rasa cam nk ikut.. :)

    ReplyDelete
  16. malam ni cik scya seludup masuk beg anda , jangan terkejut okay. haha

    ReplyDelete
  17. betul ke isi minyak disana ...ada magiknya.

    ReplyDelete
  18. lepas ni gua nak campur ais dalam petrol ron 97 gua, harap2 bleh jimat

    ReplyDelete
  19. Aslmkm.
    Berselang hari juga lagi baru Kak G dapat berkunjung balas.
    BZ ya jugak. Sistem pula asyik main aci! Aduh, letih!
    Selamat ke Genting. Enjoy ya. :)

    ReplyDelete
  20. tinggalla aku yg belum penah sampai ke genting + cameron



    sbb kish baru je gi cameron tuhr!


    sobs!

    ReplyDelete
  21. Jalannnn jer anak dara ni...Jeles Ate.

    Ate dah ada Keripik Singkong Keju Bakar. Nak kirim kat mane?? Bagi address GB kat email akak: teh.huda@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. patutlah minyak kereta uncle cepat habis .. kat seremban ni panas !

    ReplyDelete
  23. patutlah kiranya saya mampir kembali di sini tuk mempererat tali silaturrahmi :)

    ReplyDelete
  24. akak penah buat keje agak gile..naik smpai puncak genting dgn kereta kancil..dgn sorg member yg sekepala...waktu turun kecut perut..rasa mcm nk keluar isi perut..rasa mcm tk sngka je boleh naik smpai puncak..

    ReplyDelete
  25. Kalau tempat sejuk jimat? Mana dia dapat idea ni? :D

    ReplyDelete
  26. Hebatnya promosi tu, kan? Tapi kalu kat Genting yang bukan Sempah, minyak dah abih cemana? Kena la isi jugak, kan? :)


    KL Gangster: ulasan dan pandangan seorang bekas Kaki Wayang...

    ReplyDelete
  27. jangan lupa isi minyak banyak2 ye GB...

    ReplyDelete
  28. rakyat malaya ialah rakyat yang saintifik!

    ReplyDelete
  29. hahaha, betul tu fakta ni, boleh jimat petrol bila isi di tmpt yg dingin

    ReplyDelete
  30. jalan baik2..menarik la banner tu..heheh

    ReplyDelete
  31. GB, nak ikut jugakk....
    jgn tinggalkan daku..ekekeke

    ReplyDelete
  32. Berapa hari kat sana? Balik isi minyak penuh2.

    ReplyDelete
  33. Gimik aje tu. Adalah beza dalam suku gelas kalau isi satu tangki penuh.

    ReplyDelete
  34. GB ke sana borong minyak ke?
    hahaha

    ReplyDelete
  35. wahhhh bestnyer... macam nak ikut plakkk heheheh

    ReplyDelete
  36. ketika komen ini sy tulis, mesti GB dh sampai cane kan hehehehheee

    ReplyDelete
  37. mane GB nih???

    dah naik atas takmo turun2 ke??

    hikhiks!

    ReplyDelete
  38. itu macam ka.....

    kena bawa tanker kalau ini macam ...

    ReplyDelete
  39. jalan yang bluekkkkkk .......

    tak best!!

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D