Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Tuesday, July 26, 2011

GB ate this~



Nama menu: Pulut ayam
Lokasi: Padang Besar
The verdict: Nyum!

P/S: Nak sedap lagi minta bawang goreng lebih. Hihi~

32 comments:

  1. bawang goreng????
    I like too....
    heheheheeee
    (yes!!first to comentt..)

    ReplyDelete
  2. xsuke bawang goreng! nk mintak jgn letak..hee

    ReplyDelete
  3. mm..tengok pic pun dh tau...
    harusss sedapp!!

    ReplyDelete
  4. gB..
    belum pernah lah cuba...
    tapi kalau pikir sendiri dari gambar yang ditunjukkan..
    pulut + sambal + Bawang goreng + ayam goreng...
    Hmmmmmm....nyum nyum....

    ReplyDelete
  5. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh...dah lama xmakan nieh..ayam grg pulut...kat perlis je jumpe..kt melaka xde..hukhukhuk

    ReplyDelete
  6. kalau saya g siam pun sellau je makan ni..emmang sedap..

    ReplyDelete
  7. Acik baru lepas makan pulut..tapi.pulut durian..

    ReplyDelete
  8. Tak pernah makan cam ni..Tapi mesti sedapkan?

    ReplyDelete
  9. Tak pandai nak makan pulut putih kosong cmtu... Kalau pulut kuning tu, takpe kalau makan camtu je..

    Belum pernah lagi cuba makan pulut dgn mangga mcm kt Perlis tu..

    ReplyDelete
  10. superb.....thai suka sgt pulut...semua makan dgn pulut...mangga, ayam, durian, ikan kering, dll...sedap

    ReplyDelete
  11. dah lama x makan pulut panggang....


    harharharhaharharhar

    ReplyDelete
  12. chis chis ... air lur dah meleleh ni ....

    ReplyDelete
  13. dah la tgh lapa memalam buta ni pegi tunjuk gmbr yummy..mencik2...

    mau terbatal niat utk berdiet...sbr2 ingat doa diet ustaz saiful islam..cpt bc cpt2 EE,ini cuma goodaan syaitonirrojim dan GB jadi perantara .hahaha..jgn mara yer gurau2...

    ReplyDelete
  14. hii
    Cempaka paling suka pulut kuning taruk niur

    ReplyDelete
  15. ei x aci, nak tunjuk gak la makan ape malam ni! hihi

    ReplyDelete
  16. dah lama tak makan! memang sedap pulut ayam kat padang besar ni. :)

    ReplyDelete
  17. and i kno not only this, but THESE!


    hahaha

    ReplyDelete
  18. itu bawang goreng peket...

    goreng sendiri lagi poweer!

    ReplyDelete
  19. tak pernah makan pulut dgn ayam mcm ni ... tp nampak sedap! :D

    ReplyDelete
  20. adehhhh...dia pun zoom makanan jugak....adehhhh....lapo...

    ReplyDelete
  21. Aslmkm GB.
    Ni dah 3rd attempt. Nasib baik dah ok (Tadi kotak komen ni tak berfungsi).
    Hmmm, pulut susu Siam memang sedappp! Masakan ala Thai juga tu. Kan?

    ReplyDelete
  22. wahhh...sedap!

    visit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com/2011/07/wanita-kental-peluru-pun-tak-tembus.html

    ReplyDelete
  23. sedap yer..tak pernh rasa lak...menarik... ;)

    ReplyDelete
  24. menu Utara ??

    tak pernah tau pun...

    ReplyDelete
  25. shoot! nasib baik aku bukak sebelum puasa. ni barang peberet kalo p padang besaq. sos tu yang best tu. nyumnyumm

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D