Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, June 29, 2011

Seronoknya duduk kat passenger's seat!

Dusk: DUKE Highway


Speechless. Cuma mampu ucap:

Subhanallah

Maha Suci Allah

*


P/S: Lagi sebulan nak Ramadhan, puasa dah abis ganti ke kengkawan? :D

23 comments:

  1. cantik.....mestilah seronok...blh buat semuanya....main FB blogging..hehehe....jadi camerawomen etc²....

    ReplyDelete
  2. Duduk di sebelah pemandu dengan tangan tak lepas memegang kamera, ya? :)

    ReplyDelete
  3. i loiiike!

    lagi best kalau duduk belakang..sedar2 dah sampai destinasi..

    ReplyDelete
  4. subahanallah....cantiknya GB..!! :)

    ReplyDelete
  5. driver tu cik abg kew?hehe

    ReplyDelete
  6. passanger's seat?kat sebelah ker kat belakang...kalau kat belakang memang mem besar la yerk! hee...
    cantik sungguh scene tu GB..CiptaanNyaaa....

    ReplyDelete
  7. santek..mcm selalu..

    sy mmg sokmo kat passenger seat..haha

    ReplyDelete
  8. belum habis ganti lagi..isk.isk.

    ReplyDelete
  9. passenger seat lagik. pemandu dia siapa?

    ReplyDelete
  10. ehem-ehem....

    sapa?

    share la....

    ReplyDelete
  11. nice view lagi...pandai amik gambar

    ReplyDelete
  12. Cantik. Inilah jalan yang selalu saya lalu untuk jumpa anak di UIA. Sentiasa lengang.

    ReplyDelete
  13. gB...
    SubhaNallah....
    memang indah segala yang diciptakan Nya...
    Bukan semua orang berpeluang nak 'menembak' sewaktu langit begitu... walhalnya kita lalui setiap hari saat itu....
    Tahniah...

    ReplyDelete
  14. Subhanallah

    Makin jauh kita berjalan,makin kita mengenal bumi Tuhan.

    ReplyDelete
  15. nice shot!!

    ari ni last ganti..esok raya..:P

    ReplyDelete
  16. Pantun 2 kerat yg kat baris akhir tu baguih naaa...peringat kat org yg belom abiz mengganti.

    ReplyDelete
  17. belum! tak serik2 melengahkan. bagus GB selalu dapat tangkap keindahan alamNYA.

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D