Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, May 27, 2011

Malam tadi GB mimpi

Pasir Penambang, Tanjung Karang, Selangor



Mimpi yang sweet. 
Bertemu seseorang yang bisa membuat hati girang. 
Tapi GB tak pernah jumpa dia di alam nyata lagi.

*

Jangan fikir yang bukan-bukan.

P/S: Masih bizi. Sempat blogwalk sekadar mampu sahaja semalam. Salam Jumaat kawan-kawan. :)


38 comments:

  1. salam pagi jumaat jua GB

    jeng!!!!!!!!!!!!!

    serius nak tahu.. siapakan putera dalam mimpimu..
    pasti indah..
    orang kata. kalau mimpi waktu jam 3-5 pagi betul.. heheh

    kalau mimpi waktu subuh. mainan mimpi.. heheheh....

    ReplyDelete
  2. very nice picture.. keep it up cik fidde ittewww ;-)

    ReplyDelete
  3. ehem ehem.. mimpi indah..
    mana tau kut jd kenyataan..
    mesti bestttt :)

    ReplyDelete
  4. Salam GB.
    Bermimpi jumpa si dia ke?
    Baik buat appointment cepat2 sebelum disambar org lain....

    ReplyDelete
  5. mimpi bujal kah?hihi~malu ah~~

    *perasan gila.

    ReplyDelete
  6. mimpi prince charming kahhhh?


    stori ckettt...ehehehe


    salam Jumaat kak GB!!

    :))

    ReplyDelete
  7. Ok, Ok....

    uncle janji uncle tak masok dalam mimpi kamu lagi....

    ReplyDelete
  8. ish ish... 2 hari lepas sya yg mimpi pasal ni. semalam gb oulak yg mimpi.. pelik ni.. x-files betul..hahha

    ReplyDelete
  9. mimpi jumpa siapa? wahhhh... jodoh sudah mariiii.. hehehe.. =]

    ReplyDelete
  10. salam gb,
    dh balik ni barulah dpt blogwalk ke sini. kinda miss ur blog already :)
    auwww..so sweet mimpi itu. ai pun hrp my prince charming muncul dlm mimpi pasni..hopefully him...ahaks :P

    ReplyDelete
  11. entah-entah si dia juga mimpikan GB. pernah tgk cerita Dan Sebenarnya lakonan Sazzy Falak dan suaminya? Diaorang bertemu dlm mimpi..maksudnya..lelaki mimpi perempuan..perempuan mimpi lelaki tp x pernah bertemu di alam nyata..

    ReplyDelete
  12. bila kita nk jumpa dlm mimpi ni yang..?


    .

    ReplyDelete
  13. Wajahmu mengapa sering terbayang di mataku
    Sehingga terbawa di dalam mimpiku.....

    *nyanyi lagu adam ahmad. cewah! ekeeke*

    ReplyDelete
  14. shah rukh khan kah...?


    ^_________~

    ReplyDelete
  15. smoga mimpi itu menjadi kenyataan suatu hari nnt..aminn

    ReplyDelete
  16. adakah putera itu dari tanjong karang????

    ReplyDelete
  17. mlm td sy mmpi jumpa ikan besar... punyala fikir pasal maksud mimpi rupanya siang tadi tgok citer pasal ikan besar... apadaaa!

    ReplyDelete
  18. GB Girang pun dah buat hati yang dengar riang.

    ReplyDelete
  19. petanda bertemu jodoh mungkin... ;)

    jom ke APA KATA HATI pulak ;
    KUALA LINGGI - PART 1

    ReplyDelete
  20. wahhhhh siapakah gerangan calon itew?? hehhehehe pasti GB senyum meleret sampai hari Ahad.. heheheh

    ReplyDelete
  21. salam..
    tersenyum baca komen nabilah 2908
    ermmm..kalau dengan suami orang
    bagaimana?

    ReplyDelete
  22. takpe..takpe....dah ada petanda tu

    ReplyDelete
  23. bahagia kan GB jika mimpi tersebut jadi kenyataan...

    ReplyDelete
  24. mimpi jumpe aku ye? aishh.. malunye.. :P

    (tetibe je..)

    ReplyDelete
  25. jgn tunggu lama2,nanti lama2..dia diambil orang...ewah ternyanyi lagu dlm hati ade tmn...

    ReplyDelete
  26. erm, ada email..saya dah setle kan

    ReplyDelete
  27. nanti orang ingat awak tak buat kerja ..

    ReplyDelete
  28. lebih dahsyat kalau keluar air liur dot dot dot !

    ReplyDelete
  29. Kalau mimpi jumpa seseorang tu memang jadi tanda tanya; siapakah agaknya gerangan...

    Dan kalau tetiba terserempak dengan orang yang pernah dimimpikan tu, jangan lepaskan peluang untuk berkenalan. Tapi jangan sebarangan orang pula...tapis2 le dulu...

    ReplyDelete
  30. bukan nak percaya atau tak...tapi mungkin boleh jadi salah satu ptanda GB akan bertemu dengan seseorang....hehe...aminnn

    ReplyDelete
  31. [url=http://trustedpaydayloanonline.com/#14361]payday loan online[/url] - payday loan online , http://trustedpaydayloanonline.com/#2170 payday loan online

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D