Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, April 22, 2011

Tetibe



Kadang-kadang, bila kite terlalu banyak merapu, akan terpancarlah kebodohan diri sendiri.

*

Ok. GB banyak merapu this lately. Tetibe terasa bodoh.

P/S: Happy weekend all! :D



44 comments:

  1. nampak tak sapa goyang kan pokok kelapa tu??

    ReplyDelete
  2. err... merapu boleh hilankan stress! so, enjoy it. and, don't ever regret it. teehee~ ;)

    ReplyDelete
  3. hihihi..okd pun 24hrs duk merapu jaaa...dlu kat kampus dpt gelaran minah poyo..heeeeeee...tp poyo ni byk maksudnye kan,...(haa kan nak merapu lg nieh..)

    ReplyDelete
  4. hari2 aku dok merapu... ok je rasa... huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. Merapu ok (Ate pun rajin merapu), asal jgn terlalu banyak. Kita di ajarkan untuk bersederhana dalam apa jua..

    Selamat Bersederhana dalam merapu..ngee.

    ReplyDelete
  6. saya agree ngn drhanie.. tak de yg mrapu pun.. :)

    ReplyDelete
  7. bodoh ke? ala...akak pun suka mrapu Y_Y

    ReplyDelete
  8. kalau x de angin masakan pokok bergoyang.kah3

    ReplyDelete
  9. iyer ke hang bodoh...alaa...hang bijak..saja je kan..kan...

    ReplyDelete
  10. betol gak tu
    tp hr2 aku merapu kat FB
    haha

    ReplyDelete
  11. kadang2 akak merapu jugak tapi tak rasa bodoh..rasa nak gelak je..hehe..tetibe jee hehe best

    ReplyDelete
  12. Merapu tu pun satu cerita pe...
    Boleh dibaca...hehe
    Happy weekend cik GB

    ReplyDelete
  13. seskali merapu utk ilangkan stress..oklh tu....

    ReplyDelete
  14. GB..tidak le..tak bodoh..makin pandai..sebab banyak bercerita buatkan otak berfikir..ye tak,,

    ReplyDelete
  15. dan tetibe je saya terus muncul dekat sini..hehe hai GB!!!

    ReplyDelete
  16. ur pictures clearly shows u pandai la

    ReplyDelete
  17. takpe.. pikir lagi idea2
    lama2 muncul

    ReplyDelete
  18. @IMANSHAH

    nampak.

    burung gagak punye keje. hu~

    ReplyDelete
  19. @HAJAR hasan

    heheh. dat makes me feel better. thx dear. :)

    ReplyDelete
  20. @OKED chokelat

    minah poyo? haha.

    masa gb belajo dulu kalau sebut poyo ni kitorg paham satu bende je. :D

    ReplyDelete
  21. @Ann Huda (Ate)

    ye betul. kene amalkan kesederhanaan tu.

    thx sebab igtkan ye ate~

    ReplyDelete
  22. @Eyrique Ettiqazz.

    ada tgn gatal yg goyangkan pokok tu. huhu~

    ReplyDelete
  23. @jeBateja

    aku rasa macam tu. abeh nak buek cemano? :p

    ReplyDelete
  24. @Rozami

    aku rasa kalau org lain buat nampak macam ok je~

    ReplyDelete
  25. @anitaare

    rapu yg buat rasa mcm tu biasanya dtg bila otak saya tgh kosong. hu~

    ReplyDelete
  26. @Tengku Zura

    ye la. betul juga. cemana boleh lupa ntah.

    happy wiken! :D

    ReplyDelete
  27. @NzA

    benar....kdg2 stress melampau boleh akibatkan rapuan melampau jugak. hu~

    ReplyDelete
  28. @kak Erna

    sharing is caring. betul la kak. :D

    ReplyDelete
  29. @Didz

    kering GB sebab rindu kamu tahu! hahah~

    ReplyDelete
  30. @ummi5

    tengs kak. saya suka main snap2. :D

    ReplyDelete
  31. cuba makan ikan kerapu; mana tau boleh hilang kemerapuan tu..


    hehe..



    gurau jek.

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D