Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Friday, March 25, 2011

Perginya seorang kawan blogger...

Walau sebesar mana batu menghalang, air tetap akan terus mengalir. Begitu juga kehidupan...


Semalam GB baru perasan satu entri dekat blog Di Sebalik Potret Kehidupan milik Ab@h_Izz. Tapi yang update adalah isterinya...bercerita tentang hajat Ab@h_Izz yang tidak kesampaian... Terkejut juga GB, kenapa tajuknya begitu? Akhirnya barulah GB tahu bahawa Ab@h_Izz telah pergi meninggalkan kita pada 14 Mac 2011 yang lalu...

Sesungguhnya ajal dan maut semuanya adalah rahsia Allah. Semoga Ummi_Izz tabah menghadapi ujian ini dan semoga arwah Ab@h_Izz ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman....amin....

P/S: Al-Fatihah....



25 comments:

  1. alfatihah. semuga ruhnya bersama para solihin. hakikatnya, setiap saat semakin hampir..

    ReplyDelete
  2. Al fatihah ... Sebab tu orang kata ajal dan maut ni dekat betul dengan kita ..

    ReplyDelete
  3. saya terkesima membaca entrri istrinya..menurutnya, arwah terkena santau angin.dikuatkan lagi hujah doktor yang mengatakan penyakitnya sgt pelik iaitu otaknya seakan-akan terjatuh walau arwah tak pernah terlibat dengan kemalangan....

    ReplyDelete
  4. Salam takziah dari saya...
    Walaupun pahit untuk ditelan, itu semua ketentuan Tuhan...

    ReplyDelete
  5. INNALILLAHI WAINNAILAIHI ROJIUN.
    Tetiba terfikir kalo kita yg pergi, sape ek nak masukkan kat n3?? Blog kita tinggal kenangan..

    ReplyDelete
  6. Innalillahhiwainnailaihirojiun. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan mereka yang beriman dan beramala soleh.

    ReplyDelete
  7. A ah GB,jat perasan da masa awal2 dulu.baca entry abg ben..

    al fatihah utk arwah.

    ReplyDelete
  8. al fatihah

    tq fid shre abt this ...

    ReplyDelete
  9. Al Fatihah untuk arwah
    semoga ditempatkan di kalangan orang yg beriman

    ReplyDelete
  10. innalillah.....
    Allah lebih menyayangi dirinya..

    ReplyDelete
  11. sebak baca tulisan umi_izz pasal arwah..sob..sob..

    ReplyDelete
  12. semoga rohnya aman di sana..

    al fatihah

    nanti...kalau nik dah takde...secara tiba2..harap yabang tahu password utk update entry...hukhuk

    ReplyDelete
  13. al-fatihah.
    semoga rohnya dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  14. smlm pn ade baca psl sorang blogger, masih muda..meninggal disebabkan barah usus..

    dh smp masa mereka....


    al-fatihah.

    ReplyDelete
  15. Innalillah wa-inna ilaihi raji’un – Truly to Allah we belong, and truly to Him shall we return.. alfatiha wat arwah blogger itteww

    ReplyDelete
  16. al-fatihah.hanya kata-kata semangat yang mampu diberikan....
    karya2 arwah sedikit sebanyak dapat mengubati rasa rindu ummi_izz.
    semoga ummi_izz kuat dan tabah :{

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D