Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Wednesday, February 16, 2011

Jangan lama-lama...

Masjid di perkarangan Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor


Kata orang, jangan tunggu lama-lama, nanti diambil orang.

Eh?

P/S: Sekian eksesais mata untuk hari ini. Heheheh~

32 comments:

  1. saya tak tunggu dah.,.dah selamat pon..salam perkenalan yea...

    ReplyDelete
  2. maknanya, jaring dan lubang dalam komen saya sebelum ini betul la yer...huhuhuh...tak sangka hahahahha

    ReplyDelete
  3. Tapi kan..GB pernah dgr tak "Kalau dah jodoh, tak kemana "..

    Ngeeeeeeeeee..:P

    ReplyDelete
  4. smarttt pic ni... yaya sokong ckp daddyz ,, kalau jodoh takkan kemana,..

    ReplyDelete
  5. heheheh..

    xpe GB..saya tetap menunggu kamu..hehehhe

    ReplyDelete
  6. Kalau dah jodoh tak kan lari gunung di kejar.

    ReplyDelete
  7. akhirnya GB tunjuk gambar apa... tapi tadi dah tau dah.. hehe

    ReplyDelete
  8. berapa lama lagi nak kena tggu nih GB?

    ReplyDelete
  9. tunggu sikit je ari lagi...hahah
    mase yg tentukan..
    salam perkenalan...

    ReplyDelete
  10. @Daddy Ziyyad

    penah! mgeeee.... *gentel-gentel hujung selendang*

    ReplyDelete
  11. @Sari Yusa Ibrahim

    itu la...takde la saspen mana pun kan? heheh~

    ReplyDelete
  12. otak ku terbelik gara-gara gambar ni. hehehehehehe.....
    tolong jadi photgraper tuk majlis saya nanti. boleh. hahahahaha

    ReplyDelete
  13. Tapi, yang 'bulat' tu apa? Sun shade kat cermin kereta...?

    ReplyDelete
  14. kat KUIS ke?
    ke?
    ke?
    patut cam pernah tido dalam kerete kat area tu
    kui3

    ReplyDelete
  15. @gedek!

    ye uncle. bak tekaan sahrom. tepat! huhu~

    ReplyDelete
  16. tunggu adik daftar ..
    keh2
    tido2 dulu lah sejam dua

    ReplyDelete
  17. i like de pic..!! may ALLAH bless you..

    ReplyDelete
  18. tinggal nak hitung hari je..hehe

    ReplyDelete
  19. GB adakah tempat saya kenai? erm..

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D