Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Thursday, January 6, 2011

Risik-merisik




Umm

.

Nothing hidden

.

Just some words to play around

.


:) 

P/S: Trust me. :)

68 comments:

  1. hehehe..yerlah tu...
    best ni kalo dirisik :D

    ReplyDelete
  2. Kalau betul pun, apa salahnya - kan..kan..kannn... :)

    ReplyDelete
  3. dah dirisik ke? wah2.. cm best ni.. i like... permulaan yg baik utk 2011

    ReplyDelete
  4. SALAM,
    ALHAMDULILLAH. HARAP SEMUA BERJALAN BAIK !

    ReplyDelete
  5. SALAM,
    ALHAMDULILLAH. HARAP SEMUA BERJALAN BAIK !

    ReplyDelete
  6. GB sedang menghitung hari..

    cakap dengan mak nanti masa hantaran saya nak I Pad sebijik.

    *kamu nak merisik saya kan? kan?

    ReplyDelete
  7. ehemm....

    GB mesti tengah sorok balik langsir

    malu-malu kucing....huhu

    ReplyDelete
  8. hahaaa

    lets ronggeng dis saturday morning @ taman metropolitan kepong?

    ReplyDelete
  9. sila hantor kad ye bila dh confirm..hahaha

    ReplyDelete
  10. Samada dirisik secara terang, atau secara diam-diam melalui orang ketiga, perasaan orang yang dirisik memang sangat best....!

    Berdebar, gementar, bahagia, cemas.... ohhh best woooo!

    ReplyDelete
  11. semua orang cakap GB dah dirisik.
    saya nak merisik khabar GB ajelah...hehe

    ReplyDelete
  12. hormon nk kawen dah mai tewww.. ihiks

    ReplyDelete
  13. salam kenal buat gadis bunga..

    waahh menanti hari bahagia ke GB..ehehhee...

    p/s: mulanya ingatakn GB tu untuk Guru Besauuu...haha

    ReplyDelete
  14. waaah..waaahh...eksaited nieyh

    ReplyDelete
  15. anda dirisik? sudah dipinang? hehehehe...kalau betul...semoga berbahagia ya :)

    ReplyDelete
  16. alhamdulillahhhhhh .. akhir nye kan??

    sila jemput aku!(ini harahan!)

    hahahhaha ..

    ReplyDelete
  17. skodeng sape tu~
    pergi la join minum malam sama

    ReplyDelete
  18. aku igt aku nk risik laki la. bole x? hihihihihihi

    ReplyDelete
  19. weeiihhh..mana boleh skodeng sambil menangkap gambar ketika diri dirisik!
    Kurang ayu gitewww..

    :)

    ReplyDelete
  20. milik siapakah gadis ini....*nyanyi lau sudirman*

    btw tahniah GB......:))

    ReplyDelete
  21. uuu i loike.
    nanti story mory lagi yer ;)

    ReplyDelete
  22. napa gb berdiam diri ni.hehehehe. tiada balasan komen pun.

    ReplyDelete
  23. kawab-kawan, GB dirisik oleh pihak ketiga. baru kene risik. belum tau apa2 lagi. lagipun yang dirisik pun kene merisik jugak, ye dak?

    sebut risik banyak2 kali ni dah rasa macam sebut kerisik pulak. hihi.

    anyway, thanks a lot for your concern and du'a. really appreciate it. :D

    ReplyDelete
  24. tahniah ye kak!!!! :D
    jangan lupa jemput saye. kalo takde aral, makan nasik minyak kenduri akak la ye :D

    ReplyDelete
  25. erm, semua orang suka rupanya risik-risik ni..
    ada kena dengan pasukan perisikan tak ni?
    hehe

    ReplyDelete
  26. jika benar apa yang dikata, kami gembira mendengarnya.

    Jika ia sekadar permainan kata, moga ia menjadi doa buat yang empunya rasa.

    Moga tahun ini, hidup kita berseri hendaknya.

    I'm feeling grateful seeing this picture. Its a reflection of life, if you see it closely.

    A small flame will never burn out, no matter how strong the wind is. The better day is waiting there for us!

    Thanks GB.

    You're the inspiration.

    ReplyDelete
  27. We are anxious to hear the good news :)

    ReplyDelete
  28. dirisik? muga perisik puas hati dgn maklumat yg diperolehi dan GB pun kena hantar perisik. mesti 2 way kan
    sama2 nak tahu.
    insyaAllah mintak yg baik2 dapat yg baik2 juga :)

    ReplyDelete
  29. @DaHLia

    ok. komen official.

    baru risik babe. belum ape2 lagi. huhu~

    ReplyDelete
  30. @kakcik

    sebenarnya mmg tak salah pun. malah GB pun eksaited. ngeee....

    ReplyDelete
  31. @cik fiza

    nak kata dirisik tu mmg tapi unofficial. harap2 dapatlah jawapan atas perisikan GB pulak. muehehe

    ReplyDelete
  32. @luahfikiran

    salam uncle. terima kasih. takde apa2 pun lagi...awal lagi. :)

    ReplyDelete
  33. @bujal X

    saya tak perlu merisik kamu. kamu dah bagi jawapan awal2. hahaha!!!

    ipad? ya...

    sebijik dslr juga seronok. mueheh~

    ReplyDelete
  34. @Ati Masrif

    malu tu mmg. tapi lebih kepada malu2 katak. kikiki!!!

    kalau kucing nanti KOG marah pula. heheh~

    ReplyDelete
  35. @MasZuber

    dear.

    aku keje sabtu. remember? wuwuwu~

    ReplyDelete
  36. @h a n i e

    haa...ni baru betul.

    jgn risau, kad akan dihantar. dgn apa cara sekalipun. :D

    ReplyDelete
  37. @azieazah

    akak sgt memahami. hihihi~

    semua perasaan tu ada. tapi taknak tunjuk sgt. nanti dikatakan kite yg berlebih2. huhu~

    ReplyDelete
  38. @Didzy

    kite khabar baik dear. meh nak merisik khabar kamu pulak wahai pengantin baru... :D

    ReplyDelete
  39. @en_me

    org yg merisik tu lah yg terlebih hormon. hahaha~

    ReplyDelete
  40. @Adinda Amy Sensei

    terima kasih singgah ke sini. :)

    haha. ada jugak yg igt GB ni gengblogger.

    GB tak kisah. :D

    ReplyDelete
  41. @madamoiselleczar

    baru risik. pinang belum. jgn la pinang terus. takut GB cakap no karang. huhu~

    ReplyDelete
  42. @sepet

    ye ye...nanti gua jemput. nak gi mana? huhuhu~

    ReplyDelete
  43. @alien

    skodeng pengantin tgh bersanding tu....huhu~

    ReplyDelete
  44. @Daddy Ziyyad

    eishhh mana ada. itu skodeng time lain tu...mueheheh~

    ReplyDelete
  45. @cik emymilia

    auwww...milik siapakah gadisbunga ini? tetibe terus gelenyar. mueheheh~

    ReplyDelete
  46. @ciK LyndaWawa igUana

    ele.....

    yg dok jeles2 tu bila mau merisik kamu? tak payah risik la sebab dah kompem kamu mau kan? kikiki!!!

    ReplyDelete
  47. @Abu Aiman

    insyaAllah story lanjut akan menyusul. huhuhu~

    ReplyDelete
  48. @littlehumblelynn

    tengs kak. belum apa2 lagi kak. baru risik....huhu~

    ReplyDelete
  49. @noreed

    GB terdiam sebab tak sangka lak respon cenggini. padahal belum ada confirmation apa2 pun lagi..ngeee~

    ReplyDelete
  50. @nihadriz

    jgn tak datang nanti. nasi minya spesel punye! huhu~

    ReplyDelete
  51. @Hamba Ilahi

    hahah kan? mmg sume org suke. itu yg buat tambah bersemangat ni. kikiki~

    terima kasih sudi singgah sini...

    ReplyDelete
  52. @iAwani

    thanks kamu. u inspired me too. nantikan apa yg akan terjadi dgn blog ni.

    pasal hal risik tu, it's something surface. still too surface. risik dalam erti kata sbenar2nya. bukan risik ikut adat ni....

    ReplyDelete
  53. @Sumandak Kinabalu

    alamak. cool down babe. baru hint2 saje tuu...hihI~

    ReplyDelete
  54. @ummi5

    yup. 2 way kak. bukan lelaki je berhak memilih. perempuan pun.

    hak kita kan? :)

    ReplyDelete
  55. ko memang sajaaaaaaaaaa.......
    memainkan perasaan ehh... perkataan..

    ReplyDelete
  56. drSinga: ele...sekali2 skali nak main dgn perkataan....hehehhe~

    ReplyDelete
  57. kalaulah jadi,jangan lupa jemput..

    dekat jer tu..hehe

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D