Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the original source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Monday, January 24, 2011

GB dapat lapan ribu dengan berblog. Serius!

Heliotropium indicum




*
*
*
*
*
*
*

Rupiah

*
*
*
*
*
*
*

P/S: Ini serius. Tak tipu. Salam Isnin! :D

66 comments:

  1. terkena sudah hehe dapat la jugak kan... (^_^) ~

    ReplyDelete
  2. income yg berpuluh ribu macam Red Mummy tu memang takleh nak lawanlah sebab belog MDT pun baru lg..income pun ciput jer..celah2 jari jer.. :)

    ReplyDelete
  3. So? ada harapan boleh balik negeri? hahahahaha!

    ReplyDelete
  4. erk!!!terkono den!!!aduhhh ingat betul 8k .nak tarik balik la komen yang saya dah balas tuk GB punya komen kat bog saya. hahahaha

    ReplyDelete
  5. bagi orang di sana... 8k rupiah tu banyak juga! boleh beli air teh sebotol! hehe

    ReplyDelete
  6. haaaa..boleh la tu kak,mewah2 kat sane~ hehe

    ReplyDelete
  7. @bujal X

    lama tau nak dpt 8ribu tu. saya mulai rasa kedekut. heheh~

    ReplyDelete
  8. @makdara TERdiva

    celah2 jari mdt tu celah kuku jari kelingking saya pun susan nak merasa. huhu~

    ReplyDelete
  9. @azieazah

    negeri sembilan ke negeri sepuloh? heheh~

    ReplyDelete
  10. @h4ni3

    betul. dapat air dgn jajan kot kan? heheeh~

    buleh buat tgk citer antu mak limah. kekekek~

    ReplyDelete
  11. @Zie

    setakat air tin dgn jajan je boleh dapat...takde la mewah mana. tapi merasa la pegang ribu riban ni. hahaha!!!

    ReplyDelete
  12. ahahaha.....ok la tuh..dari nan ado kannn

    ReplyDelete
  13. ok la tu 3-4 hengget.. dari takde pape.heh

    ReplyDelete
  14. cis

    gempaks!







    langsung aku pun nak check
    aku dapat berapa ribu



    bila dah check
    kecewa....


    teh o pun x lepas


    kalau kat UK

    kehkehkeh

    ReplyDelete
  15. ya!! orang ni setuju.. anda memang serius..

    ReplyDelete
  16. assalam..ok gak tu dpt 8k in rupiah...akak lngsung takde...

    salam kenal dr blog azie......

    ReplyDelete
  17. GB, ajar sya teknik fotografi boleh?
    sya tak pandai amik gambar ni.. nak pegang kamera pun tak berani ;)

    ReplyDelete
  18. Selamat Ulangtahun Kelahiran dear...! moga sejahtera dan berbahagia selaluuu...!

    25-01-2011 !

    ReplyDelete
  19. errr...besday ekkk...
    selamat menyambut ulangtahun kelahiran jugak..
    semoga dimurahkan rezeki dlm mengejar impian

    ReplyDelete
  20. salam GB! :)
    happy birthday to u..semoga tahun ni lebih baik dari tahun2 yg sebelumnya :)

    ReplyDelete
  21. 8ribu
    tak kisah ringgit atau rupiah
    janji dapat

    waah tahniah!
    hepi3

    ReplyDelete
  22. 8 ribu rupiah pun duit juga tu..saya tak pernah dapat pung..

    ReplyDelete
  23. Gambar perfect! Edit kat photoshop atau as is?

    ReplyDelete
  24. apa nama bunga ni, comel.
    birthday eh?
    happy birthday! :)

    ReplyDelete
  25. selamat hari lahir untuk adik GB........

    ReplyDelete
  26. happy bday GB dear..
    sy xde FB GB kalo x leh wish kt FB hihihi
    ape2 pn selamat panjang umur dimurahkan rezeki dan paling penting mendapat jodoh yang soleh dan dapat menjaga GB dgn baik..
    wpn bsahabat di alam maya, sy sgt suka jd sahabat GB :)

    ReplyDelete
  27. @BonekadalamChermin

    owh. jgn kecewa. kalau bawak 8ribu tu kat mamak boleh dapt teh tarik dgn roti canai tau. hahaha~

    ReplyDelete
  28. @Cik Ina minat Do do Cheng

    mmg betul tu kak. saya cuma reti convert ke rupiah sebab tu rupiah aje yg ditulis. kikiki~

    ReplyDelete
  29. @Idalara

    terima kasih sebab sudi singgah sini ye. :D

    ReplyDelete
  30. @MataHati @ MH

    boleh je kalau nak belajar. tapi kite bukan la pro pun. huhu~

    mula2, kene la pegang kamera dulu ye.hihi~

    *before this ada 3 siri Cara2 snap gambo cara GB. kalau rajin nanti GB bagi link. :)

    ReplyDelete
  31. @azieazah

    thank you so much akak! akak antara orang terawal wish saya tau.. :D

    ReplyDelete
  32. @MataHati @ MH

    wahaha...tengkiu tangkiu! thanks for the du'a. amin.. :)

    ReplyDelete
  33. @fatt

    heheh. tq fatt. insyaAllah, aku harap cemtu juga. amin...

    ReplyDelete
  34. @Imran nyambek

    nak pinang anak semut pun tak cukup duit byk tu...heheh~

    ReplyDelete
  35. @gismo82

    tipulah tak penah dapat....lebih dari tu kamu dapat ok. hari2 mesti lebih2 rupiah yg keluar tuuu...hihi~

    ReplyDelete
  36. @gedek!

    tengkiu uncle.

    gambar tu ori. saya cuma edit brightness and contrast. :D

    ReplyDelete
  37. @ummi5

    bunga ni bunga liar kak. sayang sikit saya tak tau nama dia. hihi~

    thank you for the wish. :D

    ReplyDelete
  38. @sahromnasrudin

    yes! kire saya ni kategori muda la kan? hahaha!

    tengkiu sahrom. :)

    ReplyDelete
  39. @cik fiza

    terima kasih sangat cikFiza.

    semoga kite boleh sama2 saling nasihat menasihati dan tegur menegur. :)

    ReplyDelete
  40. ngeh ngeh ngehhhh

    8 ribu. bole beli getah rambut ok. hihi

    ReplyDelete
  41. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...


    banyak tu !
    kali dengan bermillion-million rupiah..

    ReplyDelete
  42. perkhh... cantik giler gambar ni.. huhhu

    i like it.. hehehe

    ReplyDelete
  43. @Myaby

    haa..getah rambut tu..

    jual balik boleh tak? getah mahal sekarang. hihihi~

    ReplyDelete

...kerana komenmu begitu berharga! :D