Tentang GB

My photo
Conservative . But not a traditionalist . Impulsive . Unpredictable . Single . Sometimes available. But sometimes not.

What makes your day?

IG - cikgadisbunga

*

gadisbungablog@gmail.com

Kengkawan

DISCLAIMER

All contents in this blog is personally written by the owner (unless stated otherwise). The owner will credit the real source of any info if there is any. None of the contents can be used as educational references, neither grammatically nor factually. The pictures taken are just for fun and were captured by the blog owner herself (unless stated otherwise). None of the contents and pictures can be copied without permission, thank you.

Saturday, July 17, 2010

Adat Wanita Biasa

Adatlah kalau seorang wanita itu merasa emosi, sedih dan tersentuh dengan apa-apa yang menyedihkan yang berlaku di sekelilingnya - setiap wanita ada lembutnya

Adatlah kalau seorang wanita itu terpaksa berlagak keras dan tegas demi melindungi yang halus dalam hatinya - setiap wanita ada egonya

Adatlah kalau seorang wanita itu mengukir senyum palsu demi menyenangkan hati orang lain walau hatinya tidak tenang - setiap wanita ingin dilihat manis dan menyenangkan

Adatlah kalau seorang wanita itu terpaksa berdikari demi untuk meneruskan hidup walau jiwanya serapuh sarang labah-labah - setiap wanita punya akal dan daya

Adatlah kalau seorang wanita itu menyukai orang yang buat dirinya rasa dihargai - setiap wanita punya perasaan

Adatlah kalau seorang wanita menginginkan yang indah dan sempurna dalam hidup walau realitinya sentiasa hodoh - setiap wanita punya impian

Adatlah kalau seorang wanita itu mendiamkan diri bila ditanya perasaannya samada suka atau tidak - setiap wanita mahu menjaga hati

Adatlah kalau seorang wanita itu ingin dilayan seperti seorang wanita walau sekeras mana pun luaran dan penampilannya - setiap wanita punya naluri

Wanita biasa...adatlah....

Saturday, July 3, 2010

Saturday: The Signs: Koko

Saturday:
1- Keje maa...macam biasa. Tapi mata pedih sebab tak boleh tido
2- Bukak facebook...ade komen-komen berbaur kutukan dan rintihan hati
3- Dapat sms berbunyi 'Hahaha!!!' dan 'Keh keh keh' dari beberapa orang. Demm...

The Signs (Flashback 1):
1- Moody
2- Kete kene gesel dengan lori...
3- Salah jalan nak kt 'sana' - termasuk pulak ke Jalan Puchong yang memang aku sangat-sangat tak suka dan teramat-amat jem pulak tu. Nak u-turn balik je abis 1st half. huh!

Koko (Flashback 2):
1- Ni ada sorang mamat kat 'sana' sebut perkataan ni masa seorang lelaki hensem berlari kat tengah padang.... 'Koko!'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Grrr...bikin panas....! Ini KAKA lah!

Thursday, July 1, 2010

Siaran Tertunda: Sungai Chiling (28-29.05.10)


Achtung: Semua gambar bukan dari kamera aku. Tapi yang edit kt fotoshop...akulah orangnye. :D
Nantikan siaran tertunda yang lain pula...