Mahu tahu tentang gadisBunga?

Kengkawan

What makes your day?

Entry tertunggak 1: Pangkor & Taiping. :D
Entry tertunggak 2: Langkawi
Entry tertunggak 3: Kelantan

Blog under renovation. Kelam kabut sikit sana sini.

*

gadisbungablog@gmail.com

NI tabung nak beli senapang~

Facebook Share

Saturday, July 17, 2010

Adat Wanita Biasa

Adatlah kalau seorang wanita itu merasa emosi, sedih dan tersentuh dengan apa-apa yang menyedihkan yang berlaku di sekelilingnya - setiap wanita ada lembutnya

Adatlah kalau seorang wanita itu terpaksa berlagak keras dan tegas demi melindungi yang halus dalam hatinya - setiap wanita ada egonya

Adatlah kalau seorang wanita itu mengukir senyum palsu demi menyenangkan hati orang lain walau hatinya tidak tenang - setiap wanita ingin dilihat manis dan menyenangkan

Adatlah kalau seorang wanita itu terpaksa berdikari demi untuk meneruskan hidup walau jiwanya serapuh sarang labah-labah - setiap wanita punya akal dan daya

Adatlah kalau seorang wanita itu menyukai orang yang buat dirinya rasa dihargai - setiap wanita punya perasaan

Adatlah kalau seorang wanita menginginkan yang indah dan sempurna dalam hidup walau realitinya sentiasa hodoh - setiap wanita punya impian

Adatlah kalau seorang wanita itu mendiamkan diri bila ditanya perasaannya samada suka atau tidak - setiap wanita mahu menjaga hati

Adatlah kalau seorang wanita itu ingin dilayan seperti seorang wanita walau sekeras mana pun luaran dan penampilannya - setiap wanita punya naluri

Wanita biasa...adatlah....

Saturday, July 3, 2010

Saturday: The Signs: Koko

Saturday:
1- Keje maa...macam biasa. Tapi mata pedih sebab tak boleh tido
2- Bukak facebook...ade komen-komen berbaur kutukan dan rintihan hati
3- Dapat sms berbunyi 'Hahaha!!!' dan 'Keh keh keh' dari beberapa orang. Demm...

The Signs (Flashback 1):
1- Moody
2- Kete kene gesel dengan lori...
3- Salah jalan nak kt 'sana' - termasuk pulak ke Jalan Puchong yang memang aku sangat-sangat tak suka dan teramat-amat jem pulak tu. Nak u-turn balik je abis 1st half. huh!

Koko (Flashback 2):
1- Ni ada sorang mamat kat 'sana' sebut perkataan ni masa seorang lelaki hensem berlari kat tengah padang.... 'Koko!'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Grrr...bikin panas....! Ini KAKA lah!

Thursday, July 1, 2010

Siaran Tertunda: Sungai Chiling (28-29.05.10)


Achtung: Semua gambar bukan dari kamera aku. Tapi yang edit kt fotoshop...akulah orangnye. :D
Nantikan siaran tertunda yang lain pula...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...